پیگیری مشکلات سوخت کشاورزان زرندی در دیدار با وزیر نفت

در دیدار سرپرست فرمانداری زرند و نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت بر لزوم رفع مشکلات سوخت کشاورزان زرندی در اسرع وقت با توجه به خسارت گسترده سرمازدگی محصول پسته سال جاری، تاکید شد.

در دیدار سرپرست فرمانداری زرند و نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت بر لزوم رفع مشکلات سوخت کشاورزان زرندی در اسرع وقت با توجه به خسارت گسترده سرمازدگی محصول پسته سال جاری، تاکید شد.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، سرپرست فرمانداری زرند به همراه نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس جواد اوجی وزیر نفت در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان در این حوزه خصوصاً مشکلات سوخت کشاورزان زرندی، گفتگو کردند.

سیدرضا حسینی نژاد در این دیدار با اشاره به صنعتی شدن و گسترش صنایع، معادن و کارخانجات در شهرستان و به تبع آن افزایش چشمگیر ماشین آلات، تجهیزات مکانیکی معدنی، صنعتی و حمل و نقل مواد معدنی، سهمیه سوخت اختصاصی به شهرستان را ناکافی دانست و خواستار افزایش سهمیه مواد سوختی گازوئیل، بنزین و نفت خصوصاً جهت رفع نیازها در بخش حمل و نقل شد.

وی با اشاره به کاهش سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی شهرستان تاکید کرد: با توجه به اینکه اختصاص سهمیه سوخت سراسری بوده و کاهش سهمیه فقط برای این شهرستان بدون دلایل کارشناسی و در مقایسه با شهرستان های مجاور به نوعی نقض قانون می باشد؛ کشاورزان زرندی خواستار افزایش این سهمیه می باشند که به حق است.

سیدرضا حسینی نژاد همچنین در خصوص تعداد بیش از ۴۰۰ دستگاه و ماشین آلات کشاورزی که به دلایلی هنوز پلاک گذاری نشده‌اند و با توجه به قطع سهمیه سوخت این ماشین آلات، ابراز داشت: در این خصوص نیز درخواست تمدید و موافقت جهت اختصاص دو دوره سه ماهه سوخت برای رفع مشکلات کشاورزان خسارت دیده از سرمازدگی تا پایان تابستان سالجاری را داریم.

عفت شریعتی نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به وسعت خسارات و از بین رفتن عمده محصول پسته کشاورزان، بیان داشت: با توجه به سرمازدگی اخیر که در بعضی از مناطق ۱۰۰ درصد خسارت به بار آورده است، از وزیر نفت می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به کشاورزی منطقه زرند داشته باشد.

وزیر نفت در این جلسه نظر مساعد خود را برای رفع نواقص و مشکلات حوزه سوخت اعلام و بر رسیدگی ویژه به مسائل و مشکلات کشاورزی مذکور تاکید کرد.

انتهای پیام/