مدیرعامل فولاد زرند

مهم‌ترین دغدغه ما، اشتغال افراد محلی است

مدیر عامل شرکت زیسکو در دیدار با سرپرست جدید فرمانداری زرند با اشاره به اینکه نیمی از سرمایه گذاري شرکت میدکو در زرند انجام شده،گفت:بیش از88 درصد نیروی انسانی فولاد زرند بومی و بیش از 98 درصد بومی استان هستند و مهم‌ترین دغدغه دکتر پورمند، مدیرعامل میدکو، هم اشتغال افراد بومی است.

مدیر عامل شرکت زیسکو در دیدار با سرپرست جدید فرمانداری زرند با اشاره به اینکه نیمی از سرمایه گذاری شرکت میدکو در زرند انجام شده،گفت: بیش از۸۸ درصد نیروی انسانی فولاد زرند بومی و بیش از ۹۸ درصد بومی استان هستند و مهم‌ترین دغدغه دکتر پورمند، مدیرعامل میدکو، هم اشتغال افراد بومی است.

به گزارش صدای زرند، ماشاءالله سهراب نژاد ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان سرپرست فرمانداری زرند، افزود: بزرگترین کارخانه بخش خصوصی بعد از انقلاب در زرند پایه گذاری شده است.

سرپرست فرمانداری زرند نیز در این دیدار با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید و ایجاد اشتغال گفت: از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در جهت تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان حمایت خواهیم کرد.

سیدرضا حسینی‌نژاد ضمن تقدیر از همکاری زیسکو در ترمیم سیل بندهای زرند،به تشکیل قرارگاه فرهنگی شهرستان هم اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه، هدفمند کردن پرداخت‌های صنایع و معادن در بخش مسئولیت‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/