امام جمعه زرند: مردم نقش مؤثری در تحقق فرهنگ اسلامی دارند

خطیب جمعه زرند گفت: شعار سال با تکیه به فرهنگ اصیل اسلامی و رد کردن فرهنگ‌های غربی باید دنبال شود و مردم نقش مؤثری در تحقق فرهنگ اسلامی دارند. به گزارش “صدای زرند”، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند اظهار داشت: دین مبین اسلام طبق مصلحت جامعه و افراد آن دستوراتی […]

خطیب جمعه زرند گفت: شعار سال با تکیه به فرهنگ اصیل اسلامی و رد کردن فرهنگ‌های غربی باید دنبال شود و مردم نقش مؤثری در تحقق فرهنگ اسلامی دارند.

امام-جمعه-زرند

به گزارش “صدای زرند”، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند اظهار داشت: دین مبین اسلام طبق مصلحت جامعه و افراد آن دستوراتی برای اجرا داده و هیچ نقصی در کار نیست، زیرا دین کاملی است.

وی عنوان کرد: همه قوانین خداوند طبق مصلحت بندگان بوده که یکی از آنها بحث قصاص است که اگر کسی خیانتی وارد کرد باید قصاص شود، اما امروز استکبار جهانی دایه مهربان‌تر از مادر شده که قصاص را ضدحقوق بشر می‌داند و همین را بهانه کرده و می‌گوید در ایران حقوق بشر نقض شده است.

امام جمعه زرند بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) در مورد حقوق بشر که غربی‌ها ادعا می‌کنند، فرموده است، آنهایی که از آن طرف دنیا آمده‌اند و این طرف دنیا را بر آتش کشیده‌اند از حقوق بشر صحبت می‌کنند و دشمنان اسلام هر روز یک ادعای بی‌خودی را مطرح می‌کنند.

کرمی‌پور با اشاره به دستورات اسلام مبنی بر تربیت فرزندان گفت: اسلام وظیفه اصلی تربیت را به دوش مادران قرار داده و سه وظیفه مهم خانه‌داری، همسرداری و فرزندداری هر سه از وظایف مهم مادران است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس اگر مادران و همسران شهدا آنها را تشویق به حضور در جبهه نمی‌کردند، قطعا رزمندگان با دلگرمی در جبهه‌ها نمی‌توانستند، حضور پیدا کنند و علت پرشور بودن جبهه‌ها مادران و همسران رزمندگان و شهدا بودند که لازم است از آنها تجلیل صورت گیرد.

امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: شعار سال با تکیه به فرهنگ اصیل اسلامی و رد کردن فرهنگ‌های غربی باید دنبال شود و نقش مردم در تحقق فرهنگ اسلامی مؤثر است و نمی‌شود مردم را نادیده گرفت، زیرا عمده کارهای فرهنگی توسط آنها اجرا می‌شود