جوابییه شهردار اسبق زرند در مورد انتشار یک پیام در فضای مجازی

بعد از انتشار پیامی از سوی سیدرضا هاشمی عضو اسبق شورای شهر زرند در ارتباط با آتش‌سوزی روز یکشنبه 7 آذر 1400 و نامبردن از احمد محمدی شهردار اسبق زرند در این پیام، احمد محمدی طی انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود به این پیام پاسخ داد.

بعد از انتشار پیامی از سوی سیدرضا هاشمی عضو اسبق شورای شهر زرند در ارتباط با آتش‌سوزی روز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ و نامبردن از احمد محمدی شهردار اسبق زرند در این پیام، احمد محمدی طی انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود به این پیام پاسخ داد.

به گزارش صدای زرند، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

«سلام و درود بر مردم عزیز، غیور و داغدار زراوند زرخیز و با تسلیت فراوان حادثه تلخ و دردناک آتش سوزی خیابان اسدآبادی، خصوصا به خانواده‌های داغدار که هیچ واژه‌ای توان انتقال و بیان این همه درد و رنج را ندارد.

از آنجا که در فضای مجازی مطالبی در جهت تخریب و تشویش اذهان عمومی بیان شده بود، نکات زیر را به استحضار همشهریان عزیز و متدین می‌رسانم:

اولاً- این حادثه باید کارشناسانه آنالیز، تحلیل فنی و علت‌یابی شود و چنانچه قاصر یا مقصران احتمالی در ایجاد آتش‌سوزی، تاخیر در اطلاع رسانی به ۱۲۵، تاخیر در رسیدن به محل حادثه، تاخیر یا تعلیل در اطفای حریق، عدم وجود ابزار و امکانات فنی مورد نیاز، تجمع و شلوغی بی‌مورد و غیرلزوم، عدم تمهیدات مناسب ترافیکی، عدم امداد و درمان به موقع و مناسب، نشر مطالب و گزارش‌های خلاف واقع در جهت تخریب و تشویش اذهان عمومی و… عادلانه و سریعا بر اساس میزان و درصد مشارکت محاکمه و مجازات شوند.

ثانیاً- دوستان سیاست پیشه توجه داشته باشند موج‌سواری در جهت اهداف و مقاصد سیاسی آن هم بر جنازه سوخته عزیزان شهروند خود گناهی است نابخشودنی؛ مردم شهیدپرور زرند سوابق همه را می‌دانند و همه را می‌شناسند و در انتخابات مختلف آن را نشان داده‌اند و محل جبران دلخوری‌ها، حادثه تلخ اسدآبادی نیست.

ثالثاً- اهمیت سازمان آتش‌نشانی امداد و نجات بر احدی پوشیده نیست و این حقیر بر اساس عهدی که با شهروندان بزرگوار و برنامه‌ای که به شورای محترم شهر ارائه دادم تمام سعی خود را در این زمینه نمودم که تصاویری از آن‌ها در این پست ارائه شده و با اعتقاد به پیشگیری بهتر از درمان است تعداد زیادی دوره‌های آموزشی برای نیروها، شهروندان، مدارس، اصناف و… توام با بازدید ایمنی از واحد‌های تجاری و… با توصیه‌های لازم برگزارشد.

رابعاً- در ایام خدمتگزاری حقیر چندین ست امداد و نجات، ست تنفسی برای ورود به آتش، قریب ده دست لباس ضد حریق، شیلنگ و… سایر تجهیزات فردی و اکیپی مورد نیاز آتش‌نشانان، جمعاً صدها میلیون تومان خریده شد.

خامساً- این حقیرحتی در برنامه پیشنهادی به شورای محترم شهر ایجاد ایستگاه چهارم آتش‌نشانی برای حوالی میدان دانشگاه آزاد، برای شرق شهر زرند، شهرک‌های زرندنو،‌ توانیر، مسکن مهر و… و روستاهای اطراف را دادم.

سادساً- از آنجا که آمادگی جسمانی در زمینه اطفای حریق پیش شرط اساسی است در دوران حقیر ورزش روزانه پرسنل آتش‌نشانی و هفتگی کوهنوردی مرتباً اجرا می‌شد.

سابعاً- این حقیر شهادت می‌دهم در زمانی که افتخار خادمی مردم زرند و کارکنان شهرداری را داشتم، پرسنل عزیز آتش‌نشانی از بهترین، دلسوزترین و پاکارترین نیروها بودند.

ضمناً سوابق همه اظهارات موجود است.»

 

انتهای پیام/

 

شهری پر از انسان‌های فراموش کار