نامه مردمی

مدیر محترم صدای زرند با سلام اخیرا و در پی تصمیم ستاد کرونا که خبر آن در سایت فرمانداری موجود است با نظر ستاد جشنواره زعفران با رعایت پرونکلهای بهداشتی مجوز دریافت می کند. بلافاصله یکی از اهالی روستا در مخالفت با یک مصوبه که عالیترین مقام اجرایی شهرستان هم در مصاحبه اش برگزاری آن […]

مدیر محترم صدای زرند

با سلام

اخیرا و در پی تصمیم ستاد کرونا که خبر آن در سایت فرمانداری موجود است با نظر ستاد جشنواره زعفران با رعایت پرونکلهای بهداشتی مجوز دریافت می کند. بلافاصله یکی از اهالی روستا در مخالفت با یک مصوبه که عالیترین مقام اجرایی شهرستان هم در مصاحبه اش برگزاری آن را با رعایت مقررات بهداشتی تایید کرده است اقدام به اعلام نظر شخصی ولی از زبان مردم روستاهای محروم سربنان می نماید. اینکه کانال شما آن مطلب را منتشر کرده (حتی به رغم تصمیم ستاد) به ما ربطی ندارد ولی از شما انتظار داریم نظرات ما اعضای شوراهای اسلامی ۳ روستا که نمایندگان مردم روستا هستیم را هم منتشر کنید.

اولا منطقه سربنان ساکنانی بسیار مستضعف دارد که اگر نداشت ما که در تولید بهترین زعفران دارای مزارع وسیع هستیم تاکنون باید یکبار هم که شده مسئولان برای محصول این منطقه هم فکری می کردند. شما شاید نمیدانید که زعفران ما را به قیمت بسیار اندک میخرند و به اسم جاهای دیگر صادر می کنند به چند برابر قیمت میفروشند و کشاورزان ما واقعا متضرر شده اند. کجاست عمل به شعار رهبر عزیز که باید از تولید حمایت شود؟

دوم اینکه سربنان دارای مناطق بکری در گردشگری است و اگر گردشگری در مناطق ما آغاز شود دیگر روستائیان به شهر مهاجرت نمی کنند و باعث نابودی روستاها نمیشود و این جشنواره میتواند به ما روستاییان سربنانی کمک کند.

سوم اینکه در آن مطلب آن شخص طوری نوشته که مردم مخالفند اکنون ما اعلام میداریم به عنوان نمایندگان قانونی مردم و در دفاع از حق کشاورزان سربنانی و بهبود کسب و کار اهالی کاملا موافق جشنواره هستیم و از چند روز قبل هم که جلسه ای با حضور تمام شوراهای ۳ روستا در مسجد روستای کهنوج با حضور رئیس میراث فرهنگی و رئیس جهاد برگزار شده تا امروز همه ی اهالی با دلگرمی و خوشحالی مشغول فراهم کردن زمینه حشنواره هستند.

خواهشمند است نظر ما را منتشر کنید.

ما روستاییان قول میدهیم وظایف خود را در بحث میزبانی و رعایت پروتکلها به نحو بسیار احسنت انجام دهیم و حتی در ورودی روستاها جوانانی را مامور می کنیم تا از ورود افراد بدون کارت واکسن جلوگیری شود.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

نامه مردمی نامه مردمی1