فرماندار زرند هشدار داد؛

پلمپ یک هفته ای اصناف در صورت عدم استفاده از ماسک

فرماندار زرند با بیان اینکه هم اکنون در موج سوم شیوع ویروس کرونا به سر می‌بریم، از در نظر گرفتن قوانین سختگیرانه و محدودیت های جدیدی علیه متخلفین بهداشتی در سطح شهرستان زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” فرماندار شهرستان زرند اظهار داشت: از امروز در صورت عدم استفاده کسبه بازار و اصناف از ماسک بهداشتی، مغازه آنها در مرحله اول به مدت یک هفته پلمپ و تعطیل خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در زرند تصریح کرد: این قانون نیز برای مشتریان اصناف نیز صدق می‌کند و در صورت ماسک نداشتن مشتریان و رجوع کنندگان به مغازه ها، اصناف حق ارائه خدمات و یا فروش کالا به ایشان را ندارند و از پذیرش آنها به داخل مغازه معذور می‌باشند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تیم های گشتی مرکز بهداشت زرند با هماهنگی دستگاه قضایی و دادستانی شهرستان تشکیل و از امروز بازرسی های خود را از اصناف آغاز می‌کنند، گفت: در مرحله دوم، ستاد مدیریت کرونا زرند در صورتی که اصناف و واحدهای بازگشایی شده، اصول و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، محدودیت‌های قبلی آنها به سرعت و بدون کم و کاست و سختگیرانه تر باز خواهد گشت و این صنف ها با پلمپ و تعطیلی مواجه خواهند شد.

فرماندار زرند تصریح کرد: اولویت اصلی ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان، صیانت و مراقبت از سلامت مردم است و به همین دلیل، نباید با تداوم بازگشایی ها، این علامت را به جامعه بدهیم که همه چیز در حال عادی شدن است.

صادق زاده یادآور شد: همچنین طبق روال گذشته تمامی ادارات، مراکز دولتی، غیر دولتی، مراکز صنایع و معادن و مراجعه کنندگان و کارگران آنها باید از ماسک به عنوان بهترین وسیله محافظتی برای مقابله با ویروس کرونا، استفاده و به توصیه‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/