امام جمعه زرند در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی؛

ساخت یک کتابخانه‌ای بزرگ و پیشرفته از نیازهای زرند می‌باشد

امام جمعه زرند در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان زرند بیان‌داشت: یکی از نیازهای مهم و چشمگیر شهرستان زرند کتابخانه‌ای بزرگ، پیشرفته و مجهز است که شورای فرهنگ عمومی پیگیر ساخت آن هست.

امام جمعه زرند در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان زرند بیان‌داشت: یکی از نیازهای مهم و چشمگیر شهرستان زرند کتابخانه‌ای بزرگ، پیشرفته و مجهز است که شورای فرهنگ عمومی پیگیر ساخت آن هست.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” در این جلسه که عصر روز گذشته با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، نماینده مردم، فرماندار، امام جمعه، فرماندهان سپاهی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی و هنرمندان و خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره ارشاد زرند برگزار شد، تاکید کرد: ان‌شاالله با کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بودجه تعیین شده، و با تعیین یک زمین، ساخت و ساز این کتابخانه را آغاز خواهیم کرد.

“محمدرضا علیزاده” مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در رابطه با ساخت کتابخانه جدید زرند گفت: بودجه‌ای برای این کتابخانه تعیین شده است که با پیگیری‌های لازم توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند، ان‌شاالله ساخت و ساز آن آغاز خواهد شد.

متصدی‌زاده یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی زرند با تاکید بر اینکه کتابخانه‌ی مرکزی پایه‌های فرهنگ شهرستان را استوار می‌کند، در این باره گفت: فرهنگ، از درگاه کتابخانه می‌گذرد و این کتابخانه نشانه‌ای از فرهنگی بودن این شهرستان خواهد بود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین بیان داشت: جامعه فرهنگی هنری و رسانه‌ای باید حمایت شوند که قطعاً با هماهنگی که بین مسئولین زرند وجود دارد این موضوع به خوبی اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه: حمایت از نگارخانه‌ها، نشریات و چاپخانه‌ها نیاز به حمایت دارند که با کمک دولت، شهرداری‌ها، اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع محقق خواهد شد.

“عفت شریعتی” نماینده مردم زرند و کوهبنان نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی شهرستان، گفت: باید زمان‌بندی و برنامه‌ریزی مشخصی برای برگزاری نشست‌هایی در رابطه با آسیب‌های فرهنگی تعیین شود و باید جلساتی برنامه‌ریزی شود که طی آن‌ها مشکلات فرهنگی و رسانه‌ای شهرستان برطرف شوند و آسیب‌های فرهنگی کنترل شوند.

 

انتهای پیام/

خبرنگار: فاطمه ضیاالدینی