پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم پیامی صادر کرد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند، متن پیام عبدالوحید جعفری به شرح زیر می باشد:

هوالعلیم

امروزه پیشرفت‌ جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی که لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس اسلامی‌مان انداخته، حاصل مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند و ادامه‌دهنده راه پرافتخار شهدای معلم که عامل برکت و ضامن بقای انقلاب اسلامی است، می‌باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای گرانقدر به ویژه نام و یاد معلم اخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری، همت والای معلمان دلسوز و توانمند را در پیشبرد اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی ارج نهاده، تبریک قلبی خود را به مناسبت این ایام مبارک تقدیم محضر گرامی باغبانان گلستان علم و دانش می نمایم. یقین دارم که با تلاش‌های سازنده و خستگی‌ناپذیر این عزیزان، شاهد رشد و ارتقای بیش از پیش جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت استان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی خواهیم بود.

امیدوارم در سالی که مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم » است، در سایه منویات و رهنمود‌های دلسوزانه مقام معظم رهبری همراه با دولت مردمی رشد و تعالی آموزش و پرورش را شاهد باشیم.

عبدالوحید جعفری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند