فرماندار زرند:

هیچ کامیون حمل بار و راننده غیربومی حق ورود به زرند را ندارد/ در روز طبیعت شهروندان حق خروج از زرند را ندارند

صادق زاده فرماندار زرند با توجه به شیوع بالای کرونا ویروس در سطح کشور، گفت: از هم اکنون هیچ کامیون حمل بار و یا خودرو حامل بار و راننده غیربومی حق ورود به شهرستان زرند را ندارد.

فرماندار زرند با توجه به شیوع بالای کرونا ویروس در سطح کشور، گفت: از هم اکنون هیچ کامیون حمل بار و یا خودرو حامل بار و راننده غیربومی حق ورود به شهرستان زرند را ندارد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” فرماندار زرند صبح امروز ۱۱ فروردین ماه در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور دکتر نوذر نخعی مشاور ارشد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد، با اشاره به مجوز ستاد کرونا کشوری جهت تردد کامیون های حمل بار و مایحتاج مردم از پست های قرنطینه و ایست و بازرسی بین شهری واستانی، گفت: به علت شیوع بالای کرونا ویروس در سطح کشور؛ از هم اکنون هیچ کامیون حمل بار و یا خودرو حامل بار و راننده #غیربومی حق ورود به شهرستان زرند را ندارد و این موضوع کنترل و پایش بیشتر پست ایست و بازرسی ورودی شهرستان از سمت سیریز را میطلبد، که باید تقویت شود.

وی یادآورشد: در صورت نیاز از ظرفیت و پتانسیل بخش حمل و نقل سنگین و سبک درون شهرستانی و بومی زرندی جهت حمل بار به استان یزد و یا بالعکس، استفاده خواهد شد.

فرماندار زرند با بیان اینکه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه تمامی تفرجگاه ها، پارک ها و بوستان های زرند تعطیل می باشد و ورود و اطراق در آنها ممنوع است، گفت: علاوه بر انسداد ورودی تمامی روستاها در روزهای مذکور، تمامی خروجی های شهر زرند نیز مسدود خواهد شد و شهروندان حق خروج از زرند را ندارند.

 

انتهای پیام/
منبع: روابط عمومی فرمانداری زرند*** انتشار دهنده: میثم رضازاده