امام جمعه زرند تاکید کرد:

در انتخابات کسی را انتخاب کنید که شیفته خدمت است نه میز ریاست

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه ۲۲ آذر زرند با حضور پرشور مردم ولایتمدار، در مسجد جامع این شهر برگزار شد؛ امام جمعه زرند در خطبه‌های این نماز با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان داشت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که شیفته میز ریاست نباشد، بلکه افتخارش خدمت صادقانه به مردم باشد.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه ۲۲ آذر زرند با حضور پرشور مردم ولایتمدار، در مسجد جامع این شهر برگزار شد؛ امام جمعه زرند در خطبه‌های این نماز با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان داشت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که شیفته میز ریاست نباشد، بلکه افتخارش خدمت صادقانه به مردم باشد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” با اشاره به روایتی از امام علی (ع)، اظهارداشت: در حکومت الهی مدیر و مسئول شدن برای رسیدن به «نون و آب» نیست، بلکه برای خدمت به مردم است، در حقیقت مردم باید کسی را انتخاب کنند که شیفته میز ریاست نباشد، بلکه افتخارش خدمت صادقانه به مردم باشد؛ همه ما باید بدانیم در مقابل رأی خود به کاندیداهای انتخاباتی مسئول هستیم و در خوب و بد عمل کردن نامزد انتخاباتی سهم بسزایی داریم، لذا در رأی دادن  دقت کنید تا اصلح را انتخاب و راهی مجلس نمایید.

نماینده ولی فقیه با نگاهی به انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز مجلس عرضه داشت: انتخابات، محل مسابقه برای کار خالصانه و صادقانه و گره‌گشایی از کار مردم است. لذا نامزدهای انتخاباتی شایستگی و خدمات خود را در جهت گره‌گشایی و خدمات‌رساندن به مردم اعلام کنند و از تخریب طرف مقابل و شعارهای بی‌فایده خودداری کنند و آرامش شهر را با مسائل خطی و جناحی و حزب‌گرایی بهم نزنند.

وی حضور مردم در صحنه‌ی انتخابات را موجب تداوم انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا دانست و بیان‌داشت: در هر حکومت الهی حضور و حمایت مردم شرط اول در اجرای احکام و قوانین اسلامی است، اگر امروز ولایت فقیه، امام خامنه‌ای (حفظه الله)، احکام دین را در جامعه اجرا می‌کند به پشتوانه مردم ولایتمدار و بصیر است و اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند امام معصوم (ع) هم خانه‌نشین می‌شود و زمام حکومت به دست نا اهلان می‌افتد.

وی با اشاره به صفات بارز اخلاق عرضه داشت: امام صادق (ع) می‌فرماید: حیاء در مقابل خداوند بالاترین صفت رستگاری و کلید تمام خوبی‌ها و دوری از بدی‌هاست.

وی ادامه داد: امروز بیشترین گناهانی که جامعه بشری دچار آن شده است و پایه و اساس زندگی شخصی و خانوادگی را نابود کرده، بی‌حیایی است، لذا پدر و مادر در خانواده و مسئولین در جامعه باید با اعمالشان فرهنگ حیاء و شرمساری از خداوند و اهلبیت (ع) را نهادینه کنند تا اسلام ناب محمدی در جامعه پیشرفت کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی احترام و التزام به قوانین راهنمایی و رانندگی را واجب شرعی دانست و بیان داشت: طی ۱۰ سال گذشته تعداد ۶۴۱ نفر کشته و ۱۶ هزار نفر مجروح بر اثر تصادفات و سوانح رانندگی در شهرستان زرند داشته‌ایم که متاسفانه آمار نگران کننده‌ای است.

وی افزود: لذا همه‌ی مردم بخصوص نسل جوان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده کردن از کلاه ایمنی و کمربند ایمنی جان خود و سرنشینان را حفظ کنند و همه‌ی مسئولین و مدیران امر هم باید با دقتِ تمام، مناطق حادثه‌خیز در شهرستان را شناسایی و رفع کنند تا شاهد اینگونه حوادث و داغدارشدن خانواده‌های نباشیم.

 

انتهای پیام/