صدای زرند گزارش می دهد؛

زمین چمن شهرک شهید باهنر اولین پایلوت طرح ورزش محلات در شهر زرند

صبح امروز طی نشستی با حضور مهندس محمدی شهردار زرند ،امیری رئیس اداره ورزش و جوانان ،نمایندگان ورزشی شهرک شهید باهنر و کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش درباره طرح ورزش محلات در محل شهرداری زرند بحث شد.

به گزارش صدای زرند،  مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد به همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری در زمینه گسترش فعالیتهای ورزشی شهر اشاره کرد و گفت:سعی داریم از امکانات موجود در راستای تقویت ورزش محلات استفاده کنیم .

 

varzesh mahalat


شهردار زرند تصریح کرد: سه زمین چمن مصنوعی موجود در سطح شهر(تامین اجتماعی ،اکبراباد ،شهرک شهید باهنر )بهترین مکانها برای ارائه این برنامه ها می باشد.

 

مهندس محمدی اظهار داشت:ورزش باعث سلامت جسم شهروندان خواهد شد هر چند که شهرداری متولی ورزش نیست اما برای ورزش محلات و ورزش های همگانی از اداره فرهنگی اجتماعی خواستیم تا با قدرت برنامه ریزی نماید.

 

دراین نشست نیز  “مهدیه السادات امیری” سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند با تشکر از حمایت های همیشگی شهرداری از فعالیتهای این اداره گفت: اداره ورزش و جوانان نیز برای ورزش محلات در سه ماهه تابستان برنامه ویژه ای خواهد داشت و هدف ما پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و شهروندان می باشد .

 

وی ابراز داشت: زمین چمن شهرک شهید باهنر به عنوان اولین پایلوت طرح ورزش محلات در شهر زرند می باشد.

 

انتهای پیام/