عملیات گاز رسانی به روستای سنگ از توابع بخش یزدان آباد زرند آغاز شد

اجرای طرح گازرسانی به روستای سنگ از توابع بخش یزدان آباد زرند با حضور مسؤولان محلی آغاز شد، آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح عصر دوشنبه با حضور امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، فرماندار و سایر مسؤولان برگزار شد.

اجرای طرح گاز رسانی به روستای سنگ از توابع بخش یزدان آباد شهرستان زرند با حضور مسئولان آغاز شد.

 

به گزارش صدای زرند، اجرای طرح گازرسانی به روستای سنگ از توابع بخش یزدان آباد زرند با حضور مسؤولان محلی آغاز شد، آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح عصر دوشنبه با حضور امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، فرماندار و سایر مسؤولان برگزار شد.

 

دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا می‌شود و حدود ۳۰۰ خانوار را زیر پوشش قرار می‌دهد.

 

امیری با اشاره به توسعه خوب و مناسب طرح‌های گازرسانی در شهرستان زرند افزود: با تلاش دولت تا پایان سال ۹۶ تمام دهستان‌های شهرستان به جز دهستان حتکن از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

 

وی با اشاره به مشکل گازکشی دهستان حتکن گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر گازکشی و هزینه سنگین گازرسانی به این منطقه در حال رایزنی با دولت برای تسریع این امر هستیم.

 

امیری از اتمام طرح گازرسانی به دهستان‌های خانمکان و ده‌علی از توابع شهرستان کوهبنان در سه ماهه اول سال آینده خبر داد.

 

gaz sank 01

gaz sank 2

gaz sank 3

 

انتهای پیام/

ابراهیم ایزدی یزدان آبادی