حجت‌الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند:

تبلیغ دین خدا ادامه راه رسالت پیامبران است

حجت‌الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در بازدید و بررسی وضعیت فرهنگی دهستان حتکن در دیدار با مُبلغ مستقر منطقه، تبلیغ صحیح دین خدا را ادامه رسالت پیامبران الهی عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در بازدید و بررسی وضعیت فرهنگی دهستان حتکن در دیدار با مُبلغ مستقر منطقه، تبلیغ صحیح دین خدا را ادامه رسالت پیامبران الهی عنوان کرد.

Soltani57564523142 df5

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “اکبر سلطانی” رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در دیدار با حجت‌الاسلام یدالله گلستانی بیان داشت: کار تبلیغی همانند کارهای دیگر می تواند با اهداف مختلفی انجام شود. با این حال، باید توجه داشته باشیم که هرچند یک فعل می تواند به اهداف مختلفی انجام پذیرد، ولی انتخاب برخی اهداف برای برخی فعالیت ها عحداقلنه نیست و از این رو، اصل هدفگذاری روی فعالیت ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سلطانی تصریح کرد: از راه تبلیغ دین می توان به اهداف بسیار ارزشمندی دست یافت و اهمیت آن به حدی است که خداوند متعال بهترین انسان ها را برای انجام این وظیفه گزینش کرده و به آنها چنین مأموریتی را محول کرده است.

 

وی افزود: تبلیغ دین خدا اگر با هدف صحیح انجام پذیرد به معنای واقعی کلمه ادامه رسالت پیامبران الهی است و بزرگ ترین افتخار قابل تصور را نصیب یک مبلغ دینی می‌کند.

 

حجت‌الاسلام سلطانی اظهار داشت: افتخاری بالاتر از این که انسان واسطه بین خدا و بندگان او قرار گیرد و پیام خدا را به گوش آنها برساند قابل تصور نیست.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند گفت: از این رو، کوچک شمردن این مساله و روی آوردن به اهدافی پایین به مثابه فروختن کالایی بسیار ارزشمند به ثمن بخس است و عقلانیت انسان در زندگی را زیر سوال می برد.

 

سلطانی ابراز داشت: هدفی که شایسته امر تبلیغ است همان هدفی است که خدا از فرستادن پیامبران داشته است و آن زنده کردن دین خدا در میان بندگان و پیمودن راهی است که به سعادت ابدی انسان ختم می‌شود.

 

انتهای پیام/