فرمانده سپاه ناحیه زرند در آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای کربلای 4 و 5:

پیام شهدا تقویت خط ولایت و تداوم خط امام (ره) است

آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای غرور آفرین عملیات کربلای ۴ و ۵ در محل حسینیه بیت العباس روستای روح آباد برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، همزمان با فرا رسیدن سالروز عملیات حماسه ساز کربلای ۴ و ۵ و نیز سالروز وفات حضرت معصومه (س) آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای غرور آفرین عملیات کربلای ۴ و ۵ با حضور جمع کثیری ازرزمندگان، بسیجیان، خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران و پیشکسوتان ایثار و شهادت و تنی چند از مسئولین اجرائی شهرستان زرند اعم از حبیب‌الله خنجری فرماندار، محمدی رئیس دادگستری، قویدل دادستان، سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه، مهندس محمدی شهردار، کاظمی رئیس آموزش و پرورش و سایر اقشار مختلف مردم در محل حسینیه  بیت العباس روستای روح آباد برگزار گردید.

 

این مراسم معنوی و روحانی که با اجرای چندین برنامه فرهنگی، هنری همراه بود سرهنگ حمید محمودزاده، سرهنگ احمد حمزه ای و سردار سید محمد تهامی از فرماندهان دوران مقدس با ذکر خاطراتی از شهدای عملیات افتخار آفرین کربلای ۴ و ۵ ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره ۱۲۰ شهید این عملیات حماسه ساز، انجام این عملیات را محل تجلی امدادهای غیبی و الهی توصیف کرده و بر لزوم بازخوانی تاریخ مقاومت و سلحشوری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تدبر و بهره‌گیری از درس ها و عبرت‌های آن برای نسل امروز و فردای کشور تأکید نمودند.

 

در ادامه سرهنگ پاسدار علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه زرند ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم معنوی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ گفت: یکی از اهداف برگزاری اینگونه مراسمات مذهبی تجدید میثاق با روح پاک و مطهر شهداء هست و توکل، سخت‌کوشی، اطاعت پذیری و معنویت را از خصوصیات بارز شهدای ۸ سال دفاع مقدس بیان نمود.

 

فرمانده سپاه ناحیه زرند همچنین اظهار داشت: باید بدانیم قیام و کلام و پیام شهدا برای تقویت خط ولایت و تداوم بخشیدن خط امام (ره) و رهبری و بصیرت‌افزایی و خدمت‌ به مردم  و امت اسلام بوده و هست و بحق می‌توان گفت سرداران شهید عملیات کربلای ۴ و ۵ شهدای راه بصیرت بودند.

 

شاهرخی افزود: امروز تجربه و روحیه ما نسبت به دوران جنگ بالاتر رفته و مردم ولایتمدار ما با تاسی به فرهنگ عاشورا همیشه پیشگام بوده و در همه صحنه‌های انقلاب به همراه فرزندان خود آماده دفاع از آرمان های والای شهداء هستند. سرانحام این مراسم با مداحی و نوحه سرائی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت پایان پذیرفت.

 

شایان ذکر است این مراسم پر فیض الهی با مشارکت و همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر زرند، پایگاه مقاومت شهید بهشتی روح آباد و موسسه فرهنگی – هنری بصیرت شهدای شهرستان زرند برگزار گردید.

 

Shohada Karbala4 5 S00

Shohada Karbala4 5 S01 Shohada Karbala4 5 S02 Shohada Karbala4 5 S03 Shohada Karbala4 5 S04 Shohada Karbala4 5 S05 Shohada Karbala4 5 S06

 

انتهای پیام / اکبر ابراهیمی زرندی