دیدار مدیر کل دامپزشکی استان کرمان با مسئولین شهرستان زرند + گزارش تصویری

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان دکتر خلیلی وند به همراه رئیس شبکه دامپزشکی زرند مهندس لطفعلی پور ، با امام جمعه، فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان زرند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان زرند، دکتر خلیلی وند مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در سفر به شهرستان زرند، ضمن دیدار با امام جمعه، فرماندار ‌و رئیس دادگستری زرند ، درباره فعالیت ها، طرح ها و خدمات دامپزشکی به گفت و گو پرداختند.

دکتر خلیلی وند بیان کردند : دامپزشکی با سلامت مردم ارتباط مستقیمی دارد و بی شک تلاش ها در این حوزه در واقع سلامت مردم و جامعه را تأمین می کند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان بر نظارت دقیق شبکه دامپزشکی زرند بر مراکز عرضه فراورده های خام دامی تاکید کرد و گفت : اداره دامپزشکی زرند در حوزه ی نظارت، کار را به خوبی انجام می دهد.

امام جمعه زرند حجت الاسلام والمسلمین شجاعی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبکه دامپزشکی شهرستان زرند و تعامل موجود گفت: تلاش در عرصه اقتصاد مقاومتی ، افزایش تولید و همکاری مردم در این راستا اهمیت فراوانی دارد و اطلاع رسانی خوبی جهت آگاهی بخشی مردم و حتی توزیع بروشورهای تبلیغاتی در این زمینه در نماز جمعه شهر انجام شده است.

فرماندار زرند مهندس حسینی نژاد در خصوص اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی در شهرستان و تعامل خوبی که بین فرمانداری و شبکه دامپزشکی زرند وجود دارد ابراز خرسندی کرد و گفت : برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی یکی از اقدامات بسیار تاثیر گذار و با ارزش است، که با همت و تلاش اداره دامپزشکی و بسیج سازندگی شهرستان صورت می گیرد و در این خصوص، کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

دکتر فرحبخش ریاست دادگستری شهرستان زرند گفت : دادگستری زرند حمایت خود را در جهت پیشبرد اهداف بهداشتی دامپزشکی اعلام می دارد چرا که سلامت مردم مهم‌ترین مسئله در حیات بشری است و دادگستری شهرستان از طرحهای سلامت محور این اداره حمایت خواهد کرد.

photo11272018920 photo11272019691 photo11275612237