دیدار نماینده مردم زرند و کوهبنان با ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان در راستای پیگیری دستگاه ام آر آی و پیگیری ارتقا دانشکده پرستاری زرند

دکتر عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در دیدار با دکتر احمدی نژاد از روند بهره برداری از دستگاه ام آر آی زرند مطلع و خواستار تسریع در انجام این اتفاق شد.

به گزارش صدای زرند، وی افزود : پس از تامین بودجه دستگاه و خرید دستگاه از شرکت زیمنس میطلبد که مدیران استانی و شهرستانی اقدامات لازم برای تسریع در بهره برداری این دتسگاه مهم را انجام داده تا همه مردم از خدمات این دستگاه بهره مند گردند.

وی در این دیدار با تماس با مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان و ضمن تشکر از تامین بودجه این دستگاه خواستار اقدامات نهایی برای نصب این دستگاه شد که دکتر سهراب نژاد قول همکاری تا زمان بهره برداری این دستکاه را داد.

دکتر احمدی نژاد ضمن تشکر و قدرداری از اقدامات دکتر شریعتی افزود : برای شما و بانیان این اتفاق دعای خیر مردم منطقه بدرقه راهتان خواهد بود و یادگاری بسیار بزرگی از شما خواهد ماند.

وی ادامه داد: پیگیر ارتقای دانشکده پرستاری زرند هستیم تا بتوانیم مقطع کارشناسی ارشد را هم در شهرستان زرند و در این دانشکده داشته باشیم.