تقویت توسعه شهرستان زرند در گرو انتقال خط ویژه گاز/ نمی‌توان گاز را از بوشهر به زرند انتقال داد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه شهرستان زرند به دلیل نبود خط ویژه انتقال گاز قفل شده است تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد که واحدهای صنعتی شهرستان زرند و کوهبنان از جمله نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا که توسط بخش خصوصی در حال احداث است، تعطیل شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت توسعه شهرستان زرند در گرو انتقال خط ویژه گاز است تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد که واحدهای صنعتی شهرستان زرند و کوهبنان از جمله نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا که توسط بخش خصوصی در حال احداث است، تعطیل شود.

 

حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری خامکانی” صبح امروز ۱۶ مردادماه در نشست احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۴۸۰ مگاواتی دولتی در شهرستان زرند با حضور معاون فنی و عمرانی استانداری کرمان با بیان اینکه مسئولان استان روند توسعه را با نگاه مثبت پیش می برند تصریح کرد: خط ویژه انتقال گاز صنایع شهرستان زرند باید ایجاد گردد و مسئولین استان به ویژه استاندار کرمان می خواهیم اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون کارخانه هایی مانند فولاد، کک سازی و دیگر کارخانجات نیاز به گاز دارند و انتقال این خط باید حتما انجام شود اظهار کرد: توسعه شهرستان زرند به دلیل نبود خط ویژه انتقال گاز قفل شده است و اجازه نخواهیم داد که واحدهای صنعتی شهرستان زرند و کوهبنان از جمله نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا که توسط بخش خصوصی در حال احداث است، تعطیل شود.

 

امیری با تاکید بر اینکه نمی توان خط انتقال گازی را از بوشهر به زرند کشاند تصریح کرد: متولیان این امر در استان کرمان باید هرچه سریعتر این موضوع را حل کنند.

 

“ابوالقاسم سیف الهی” معاون امور عمرانی و فنی استاندار کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی ۴۸۰ مگاواتی دولتی در شهرستان زرند باید حتما تاسیس شود اظهار کرد: در راه اندازی این نیروگاه باید سریعترین راه دیده شود زیرا این نیروگاه، یک نیروگاه حیاتی برای شهرستان زرند و استان کرمان است که مجوز آن با پیگیری ها و تلاش های نماینده زرند در خانه ملت اخذ شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه مشکل گاز این نیروگاه را با کمک استاندار و مسئولین استانی حل خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت به خاطر گاز این نیروگاه تکمیل نشود تصریح کرد: از مسئولین شهرستانی می خواهیم تا روز سه شنبه هفته جاری مسائل مشکلات احداث این نیروگاه بررسی تا در نشست کمیسیون منطقه ۵ کمیسیون منطقه اقتصادی مقاومتی تصمیم گیری های لازم در مورد آن صورت گیرد.

 

انتهای پیام/