برگزاری سومین فراخوان دسته رزمی و اولین جلسه حلقه صالحین سال ۱۴۰۳ پایگاه بقیه الله(عج) کوهبنان

به منظور گرامیداشت ایام شهادت خادم‌الرضا و رییس جمهور جهادی حضرت آیت الله رییسی و همراهان سومین فراخوان دسته رزمی و اولین جلسه حلقه صالحین سال ۱۴۰۳پایگاه بقیه الله(عج) بعد از نماز مغرب عشا در محل مسجد جامع صاحب الزمان‌(عج) کوهبنان برگزار گردید.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی؛ درابتدای این نشست مصطفی آبشناس فرمانده پایگاه بقیه الله کوهبنان ضمن‌ گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدا خدمت حضرت آیت الله رییسی گفت: یکی از هزاران کارهایی ارزشمند و‌ ماندگاری که رییس جمهور شهید طی سه سال گذشته انجام داد حضور در روستاهای دور افتاده کشور بود تا از نزدیک درد دل مردم روستا را بشنوند و در راستای حل مشکلات آنان گام بردارد.

وی افزود : در یکی از این دیدارها اهالی روستا به رییس جمهور و همراهان گفتند که تا الان یک فرماندار هم وارد روستای ما نشده است ولی شما به عنوان رییس جمهور به روستای ما سفر کردید تا مشکلات ما را از نزدیک مشاهده کنید.

در ادامه این جلسه سید احمد روح الامینی بر اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی به صورت منظم و منسجم، انجام فعالیت های رسانه ای به منظور روشنگری و تبیین واقعیت ها تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان با نفوذ در اقشار مختلف با شدت و تلاش فراوان با تولید محتوا و جنگ نرم بدنبال تحریف واقعیت از طریق تولیدات رسانه ای و ماهواره ها هستند.