دومین وقف سال جاری در زرند هم وقف حوزه علمیه جعفریه شد

سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند از ثبت دومین وقف ایام عید این شهرستان توسط بانو نیکوکار جهت تحصیل طلاب علوم دینی خبر داد.

حاجیه ‘فاطمه مرتضوی’ بانوی نیکوکار زرندی در اقدامی ۲دانگ از ۶دانگ اراضی معروف به اراضی سراسیاب شش شهرستان زرند را جهت مخارج تحصیل طلاب علوم دینی حوزه علمیه جعفریه این شهرستان وقف کرد.

 

علی حسنی نژاد سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه زرندبه گزارش صدای زرند، ‘علی حسنی نژاد’ با اشاره به ثبت دومین وقف ثیت شده در طرح نوروزی آرامش بهاری در این شهرستان اظهار کرد: این اراضی با کاربری تجاری و مسکونی با تولیت اداره اوقاف شهرستان وقف شده که ارزش ریالی اراضی فوق ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند اظهار کرد: واقف علاوه بر تامین مخارج طلاب، قسمتی از درآمد وقف مذکور را جهت ترویج و آموزش قران کریم قرار داده است.

 

لازم به توضیح است که پیش از این نیز اولین وقف ثیت شده در شهرستان زرند در سال جاری توسط بانوی خیر ‘شهین سهرابی’ با وقف یک باب منزل مسکونی به مساحت ۹۰ مترمربع به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهر شیراز، به حوزه علمیه شهرستان زرند ثبت شده بود.

 

انتهای پیام/