برگزاری همایش مادران و همسران شهدا در زرند

همایش مادران و همسران شهدا شهرستان زرند برگزار شد.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در این مراسم از مادران و همسران شهدا به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام و پشتوانه های انقلاب یاد کرد.

 

MadareShahidبه گزارش صدای زرند حبیب الله خنجری فرماندار زرند در این مراسم گفت: خانواده های شهدا به ویژه مادران شهدا سکاندار هدایت و تربیت فرزندانشان به سوی یک زندگی عابدانه، خالصانه و سعادتمندانه بودند.

 

فرماندار زرند تکریم از مادران و همسران شهدا را وظیفه‌ای همگانی دانست و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود مادران و همسران شهدا است که شاهد عزت و عظمت ایران اسلامی هستیم و آنچه داریم مرهون خون شهدا و وجود خانواده آنهاست.

 

وی افزود: خانواده شهدا با تاسی از ام البنین و حضرت زینب (س) با تحمل سختی‌های فراوان ناشی از غم از دست دادن فرزندان و همسران خود تنها با انگیزه حفظ ارزش‌ها، الگوی صبر و پایداری را عملی کردند.

 

فرماندار زرند شهدا را مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی خواند و گفت: امروزه پاسداری از خون شهدا و احترام گذاشتن به خانواده های شهدا وظیفه همگانی است.

 

فرماندار زرند به بیان توصیفات رهبرمعظم انقلاب اسلامی از شهرستان زرند پرداخت و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم ولایتمدار شهرستان زرند فرمودند من زرند را به ۱۲ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس و حضور پرشور آن ها در نماز جمعه شناخته ام.

 

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از کارهای بسیار مهم و ارزشمند این است که آثار به‌ جامانده از شهدا را به‌ عنوان یک گنجینه معنوی حفظ گردد، افزود: این آثار گنجینه‌های معنوی انقلاب اسلامی به محسوب می‌ شود که باید از این گنجینه استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/