تبلیغات زودهنگام کاندیداها در نماز جمعه زرند / آیا ناظرین انتخابات واقعاً همه چیز را نظارت می کنند؟

یکی از داوطلبین کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امروز در اطراف مسجد جامع زرند از طریق عده ای نوجوان با هدف تبلیغات انتخاباتی اقدام به انتشار کارت ویزیت خود می نمود.

همیشه موسم انتخابات در ایران حال و هوای دیگری دارد و داوطلبین کاندیداتوری در انتخابات یک شهر با تفکرات و رفتارهای متفاوت در قصد جذب افراد حوزه انتخابیه به سمت خود هستند.

 

به گزارش صدای زرند، اما در این بین حضور کاندیداها در جمع های عمومی نظیر نماز جمعه از جمله این راهکارهایی است که کاندیداها خود را در مسیر دیدگان مردم قرار می دهند تا شاید در روز رای گیری بتوانند از گزینه های نمایندگی آن شهر باشند!

 

اما همه مردم این موضوع را یک رسم و یک حق برای افراد می دانستند و هیچگونه منع قانونی برای این نوع رفتارها از سوی کاندیداها وجود نداشته و نخواهد داشت؛ اما مسئولین نظارت و اجرای انتخابات همیشه ادعا می کنند که با رفتارهایی که نشانه تبلیغات زودهنگام محسوب شود برخورد جدی می کنند.

 

یکی از داوطلبین کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امروز در اطراف مسجد جامع زرند از طریق عده ای نوجوان  با هدف تبلیغات انتخاباتی اقدام به انتشار کارت ویزیت خود می نمود. ایشان چندین وقت هم هست که از طریق فضای مجازی تصاویر خود را با هدف های تبلیغاتی منتشر می کند، که جا دارد مسئولین نظارتی و اجرایی انتخابات با اینگونه رفتارهای کاندیداها برخورد جدی داشته باشند و از طریق قانونی مانع اینگونه رفتارهای غیرقانونی شوند. عکس زیر تصویر اسکن شده ی کارت ویزیتی که امروز در اطراف مسجد جامع زرند منتشر می شد را نشان می دهد.

SMSMZSD_65466x4614

 

انتهای پیام/