فرهنگ بسیجی در دنیا در حال گسترش است

عبدالمجید زمانی صبح امروز در حاشیه همایش پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در پنجم آذر ماه سال ۵۸ بسیج به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و به کوری چشم دشمنان امروز بسیج در بخش‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند گفت: کشورهای اسلامی هم برای دفاع از کشورشان بسیج را تشکیل داده‌اند و بسیج و فرهنگ بسیجی در دنیا در حال گسترش است.

 

SarhangMajidZamani

 

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، عبدالمجید زمانی صبح امروز در حاشیه همایش پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در پنجم آذر ماه سال ۵۸ بسیج به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و به کوری چشم دشمنان امروز بسیج در بخش‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند بیان کرد: با گذشت ۳۶ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی فرهنگ بسیجی در بین اقشار مختلف مردم شکل گرفته و به‌صورت تخصصی در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و رشد و توسعه کشور تلاش می‌کنند.

 
وی افزود: بی‌شک آزادگی و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای بسیجی و ولایتمدار ایران اسلامی است.

 
زمانی عنوان کرد: حضرت امام (ره) با تدبیر حکیمانه خود نهادی را بنیاد نهادند که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کرد.

 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند عنوان کرد: کشورهای اسلامی هم برای دفاع از کشورشان بسیج را تشکیل داده‌اند و بسیج و فرهنگ بسیجی در دنیا در حال گسترش است.

 
زمانی ادامه داد: اینکه آمریکایی‌ها به خوبی فهمیده‌اند که بدون حضور ایران نمی‌توانند در سوریه دخالتی داشته باشند این خود نشانه اقتدار بسیج است چراکه بسیج زمینه‌ساز حکومت حضرت ولی عصر (عج) است.

 
وی با بیان اینکه بسیجی تنها به تشکیل پرونده نیست، افزود: بسیجی با نگاه بصیرتی که دارد، هر کجا که احساس مسئولیت کند در راستای حمایت از ولایت  و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد میدان می‌شود.

 
به گزارش فارس، بسیجیان در این برنامه فرهنگی ورزشی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب میثاقی دوباره بستند.

 
انتهای پیام/