هنوز به جمع بندی درباره لیست نهایی برای کاندیداها نرسیده‌ایم / اگر وحدت اصولگرایان را داشته باشیم، در انتخابات پیروز خواهیم بود

رییس شورای اصولگرایان استان کرمان گفت: مطمئنا اگر وحدت اصولگرایان را داشته باشیم، در انتخابات پیروز خواهیم بود و انتظار این است که با توجه به شرایط موجود کشور و منطقه، اصولگرایان به دنبال وحدت، تعامل و همگرایی باشند.

حجت الاسلام عرب پور رییس شورای اصولگرایان استان کرمان گفت: مطمئنا اگر وحدت اصولگرایان را داشته باشیم، در انتخابات پیروز خواهیم بود و انتظار این است که با توجه به شرایط موجود کشور و منطقه، اصولگرایان به دنبال وحدت، تعامل و همگرایی باشند.

 

حجت الاسلام عرب پور رییس شورای اصولگرایان استان کرمان

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام مهدی عرب پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره آخرین وضعیت اصولگرایان در استان کرمان برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هنوز به جمع بندی درباره لیست نهایی برای کاندیداهای این حزب در استان کرمان نرسیده ایم و موضوع جددیدی در این زمینه وجود ندارد.

 
وی افزود: در جهت وحدت اصولگرایان استان کار می کنیم ضمن آنکه به دنبال آن هستیم که تعدد کادیداها را در شهرستان ها کم نموده و روی شخص واحدی وحدت کنیم.

 
عربپور تصریح کرد: مطمئنا اگر وحدت اصولگرایان را داشته باشیم، در انتخابات پیروز خواهیم بود و انتظار این است که با توجه به شرایط موجود کشور و منطقه، اصولگرایان به دنبال وحدت، تعامل و همگرایی باشند.

 
رییس شورای اصولگرایان استان کرمان درباره شاخص های حمایت از کاندیداها گفت: طبعا از کاندیداهایی که دارای شرایطی که آنها را به عنوان شرایط اصولگرایان می دانیم، باشند، حمایت خواهیم کرد.

 
وی تاکید کرد: در راس این شاخص ها، بحث ولایتمداری است و همچنین پایبندی به مسائل اخلاقی، توجه به وحدت ملی، مسئله حفاظت از بیت المال و پاک دستی.

 
عربپور تصریح کرد: روی افرادی تکیه می کنیم که به اصولی که در مذهب و اعتقاداتمان پایبند هستیم، در رفتارهای سیاسی، اجتماعی و حتی خانواده خود پایبند باشند و در راس آنها پایبندی و تبعیت از ولایت فقیه و نداشتن ضعف در این مورد و توجه به قانون و اصل نظام می باشد.

 

انتهای پیام/