تفحص از بنزین وارداتی در نوبت بررسی در صحن علنی

دکتر امیری: پس از تصویب در صحن علنی مجلس و ارجاع به کمیسیون انرژی، کمیته تحقیق و تفحص از بنزین وارداتی تشکیل خواهد شد.

حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلسدکتر امیری در مورد انتقاد یکی از اعضای کمیسیون انرژی در خصوص خودداری هیات رئیسه این کمیسیون برای جلوگیری از طرح تحقیق و تفحص از بنزین وارداتی، گفت: چنین موضوعی مطرح نیست و در خواست تحقیق و تفحص جدیدی هم در کمیسیون مطرح نشده است.

 

به گزارش صدای زرند، حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه در اواخر سال ۹۳ طرح تحقیق و تفحص از بنزین وارداتی در کمیسیون انرژی مطرح و تصویب شد، اظهار داشت: این طرح در صحن علنی برای هیات رئیسه مجلس ارسال شد.

 

وی با بیان اینکه منتظر طرح تحقیق و تفحص از بنزین وارداتی در صحن علنی مجلس برای تصویب هستیم، افزود: پس از تصویب در صحن علنی مجلس و ارجاع به کمیسیون انرژی، کمیته تحقیق و تفحص از بنزین وارداتی تشکیل خواهد شد.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به این سوال که چه زمانی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد، گفت: این طرح در دستور کار هیات رئیسه مجلس قرار دارد، اما چون طرح‌های یک فوریتی زیادی در نوبت وجود دارد، زمان بررسی تحقیق و تفحص از بنزین وارداتی در صحن علنی مشخص نیست.

 

 

انتهای پیام/