گاز رسانی به دهستان حتکن زرند اجرا خواهد شد

حبیب الله خنجری فرماندار زرند به همراه مدیران و مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی از دهستان حتکن از توابع بخش مرکزی زرند بازدید و از نزدیک مشکلات این دهستان را مورد بررسی قرار داد.

خنجری فرماندار زرند در جلسه بررسی مشکلات مردم دهستان حتکن گفت: طی یک سال آینده گاز رسانی به دهستان حتکن زرند اجرا خواهد شد.

 

گاز رسانی به دهستان حتکن زرند

 

به گزارش صـدای زرنـد، حبیب الله خنجری فرماندار زرند به همراه مدیران و مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی از دهستان حتکن از توابع بخش مرکزی زرند بازدید و از نزدیک مشکلات این دهستان را مورد بررسی قرار داد.

 
فرماندار زرند از اعتبارات دولتی شهرستان زرند گفت و تصریح کرد: تخصیص اعتبارات به شهرستان در سال جاری با ۵۰ درصد کاهش انجام گرفته است که شهرستان را با مشکلات متعددی روبرو خواهد کرد.

 
فرماندار زرند افزود: اعتبارات کم برای شهرستان پاسخگوی نیازهای شهر زرند نمی باشد و باید با حداقل اعتبارات پروژه های عظیمی را به انجام برسانیم.

 
نماینده عالی شهرستان در ادامه به مشکلات روستا در بخش آب اشاره کرد و گفت: متأسفانه عمر بالای بیست سال خطوط انتقال آب در سطح شهر و روستاها یکی از مشکلات شهرستان زرند در خط انتقال آب می باشد.

 

 

گاز رسانی به دهستان حتکن زرند

وی در ادامه به مشکلات روستاها در بخش ورزشی اشاره کرد و تصریح کرد: خوشبختانه طی چند ماه گذشته با همکاری دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و اداره ورزش و جوانان وسایل و امکانات خوبی در شهرستان توزیع شده است و در صورت تقاضا دوباره امکان واگذاری وسایل ورزشی وجود خواهد داشت.

 
حبیب الله خنجری در ادامه از ارتباط خوب ساکنین این دهستان ها با نیروهای انتظامی گفت و افزود: ساکنین این روستا می توانند با شناسائی افراد مزاحم و معرفی این افراد به ادارات و نهادهای ذیربط امنیت بیشتری به این مکان بدهند.

 
وی به گاز رسانی این دهستان نیز اشاره کرد و افزود: با پیگیری های دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تماس های مکرر با ودیعتی مدیر عامل گاز استان این دهستان ظرف یک سال آینده از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

 

انتهای پیام/