تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مرحله حذفی جام جهانی صعود کرد / ایران چطور به فینال جام جهانی ساحلی می رسد؟ (+نمودار درختی)

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی جام جهانی صعود کرد. دیروز بعد از ظهر و از ساعت ۱۶ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر تیم ملی مکزیک قرار گرفت و با پیروزی مقابل مکزیک آماده صعود به مرحله بعد شد. ازساعت ۲۱ هم برزیل و اسپانیا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که پیروزی برزیل تیم ایران را به مرحله نهایی جام جهانی رساند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی جام جهانی صعود کرد. دیروز بعد از ظهر و از ساعت ۱۶ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر تیم ملی مکزیک قرار گرفت و با پیروزی مقابل مکزیک آماده صعود به مرحله بعد شد. از ساعت ۲۱ هم برزیل و اسپانیا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که پیروزی برزیل تیم ایران را به مرحله نهایی جام جهانی رساند.

              

صدای زرند: تیم ملی ایران با پیروزی مقابل مکزیک ۶ امتیازی شد و برزیل هم با شکست اسپانیا ۹ امتیازی شد. برزیل به عنوان تیم اول و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان تیم دوم به دور یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کردند.

              

Saheli_sz_303001 Saheli_sz_303002 Saheli_sz_303003 Saheli_sz_303004

              

تیم ملی ایران فردا، پنج شنبه، مقابل تیم تاهیتی صدرنشین گروه D مسابقات قرار خواهد گرفت.

              

تاهیتی در  گروه چهارم این مسابقات با تیم ملی روسیه، پاراگوئه و ماداگاسکار هم گروه بود. این تیم با ۹ امتیاز از ۳ بازی و ۱۸ زده و ۱۴ خورده به عنوان اول رسیده بود. تیمی که بسیار زیاد گل می زند و البته زیاد هم گل می خورد. تیمی قدرتمند که برنامه حضور در میان ۴ تیم برتر جام جهانی را دارد و به نظر می رسد که یکی از شانس های قهرمانی هم باشد.

              

TreeChart20633sz_df3301