رعایت حجاب و عفاف: مطالبه‌ی شهدایی است که در چند ساعت قبل از شروع عملیات آن را در وصیت نامه ی خود مکتوب و به تو خواهر مومن و مسلمان توصیه می کردند

امروز دشمن با ترفندهای خاص درصدد است با ترویج بی بندباری های اجتماعی و نهادینه نمودن آن در ذهن جوانان ما مخصوصاً دختران سلاحی را که شهدا در هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خود در دفاع از خاک و ناموس تحت هیچ شرایطی به زمین نگذاشتند که همان دفاع از حجاب است از بانوان ما جدا کند. الگوهای غربی که خوراندن آنها در روح نسل جوان ما با عنایت به اعتقادات دینی و مذهبی قابل رسوخ نمی باشد دیگر تکراری شده است‌.

به گزارش صدای زرند، امروز همه‌ی دوستداران امنیت و مدافع ارزش های انقلاب بر این باورند نسلی که تحت هیجانات بعضی غرب گراها قرار گرفته و به بد پوششی و احیاناً کشف حجاب دامن میزد حالا همین نسل هم متوجه اهدف دشمن شد و فهمیدند دامنه ای حُب و بغض علیه جمهوری اسلامی در بحث کشف حجاب خلاصه نمی‌شود.

آنها دغدغه ی رهبر فرزانه انقلاب را شنیدن ، وصیت نامه ی شهدا را را مرور کردند حالا به صورت خود جوش از خدمتگزاران خود درخواست برخورد با معدود افرادی که اصرار بر بد حجابی یا کشف حجاب دارند را مطالبه می‌کنند.

اینجاست که پلیس خدمتگزار در صیانت و پاسداری از خون شهدا و تاسی به دغدغه و فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و سوگند یاد شده در بدو وارد به این لباس مقدس با افرادی که قصد این ناهنجاری اجتماعی را دارند مماشات نخواهد کرد و قدر دان شهروندان و مردم عزیز شهرستان شهید پرور زرند خواهد بود که پلیس را در تحقق فریضیه امر به معروف و نهی از منکر همیشه یاری و به عنوان شهروندان قانون مدار پلیس را در همه صحنه ها حمایت می نماید خواهد بود.

سرهنگ دوم احمد قاسمی(جانشین پلیس پشگیری و کارشناس ارشد حوزه آسیب های اجتماعی ف.آ.زرند)