۸۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان کرمان ارسال شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به ارسال ۸۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان کرمان گفت: از نظر کمی شاهد جشنواره بی نظیری هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به ارسال ۸۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان کرمان گفت: از نظر کمی شاهد جشنواره بی نظیری هستیم.

 

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

 

به گزارش صدای زرند، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: در سال جاری شاهد برگزاری جشنواره مطبوعات کرمان هستیم که خوشبختانه با اقبال و استقبال اهالی رسانه استان مواجه شده است.

 
 وی افزود: از مجموع ۸۶۰ اثر رسیده، ۸۸ اثر به دلیل عدم رعایت قالب و عدم توجه به اعلام درخواست رفع نقص پذیرفته نشدند، اما ۷۷۲ اثر دیگر  وارد بخش رقابتی جشنواره و کار داوری آثار در بخش های مختلف آغاز شده است .

 
 فلاح تصریح کرد: راه اندازی خانه مطبوعات به عنوان یک نهاد صنفی و تخصصی در حوزه رسانه استان کرمان، نقش مهم و اثرگذاری در این بخش داشته است و فعالیت هایی که در این راستا در حال انجام یا برنامه ریزی است، می تواند به کیفی سازی مطبوعات و نشریات استان کرمان کمک نماید.

 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ترکیب هیات داوران این جشنواره نیز بیان کرد: برای داوری آثار نیز از داوران مطرح و صاحب نام هر بخش دعوت شده که جایگاه و داوران از دیگر نکات قابل توجه برگزاری جشنورا ه مطبوعات استان کرمان می باشد .

 
 وی تعداد آثار ارسالی به تفکیک هر بخش را اعلام و اظهار کرد: در بخش خبر ۲۹ اثر، گزارش خبری ۶۵، گزارش غیرخبری ۸۳، مصاحبه ۱۲۴، مقاله ۱۲۵، مقاله و تحلیل  ۸۲، صفحه آرایی ۴۲، طنز ۴۸، طرح و کاریکاتور ۱۰، عکس خبری ۲۵ و عکس غیرخبری ۴۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

انتهای پیام/