آخرین وضعیت پتروشیمی کرمان و منطقه ریلی زرند تشریح شد

در حال حاضر طرح امکان سنجی (توجیهی) منطقه توسط موسسه مالی و اعتباری عسکریه و صندوق بازنشستگی فرهنگیان در حال تدوین است که پس از ارائه طرح به سازمان مناطق ویژه کشور و بررسی، ان‌شاء‌الله مجوز مربوطه صادر خواهد شد.

News_sedayezarand.irمدیرکل اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری کرمان گفت: مجوز فعالیت پتروشیمی فجر کرمان از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر و تخصیص خوراک توسط وزارت نفت انجام شده است.

 

            

 

به گزارش صدای زرند، رضا سنجری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره روند اجرای پروژه پتروشیمی فجر کرمان اظهار کرد: کنسرسیوم سرمایه‌گذاری شکل گرفته، سهامداران مشخص شده و سهم آورده برای شروع طرح آماده است.

            

وی افزود: مجوز فعالیت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز صادر و تخصیص خوراک توسط وزارت نفت انجام شده است.

            

سنجری تصریح کرد: هم اکنون سرمایه‌گذاران پروژه پتروشیمی در حال تکمیل طرح حفاظت زیست محیطی برای واگذاری زمین هستند.

            

مدیرکل اقتصادی استانداری کرمان در ادامه درباره روند اجرایی منطقه ریلی زرند نیز گفت: مکان‌یابی محل اجرای این طرح انجام شده و دستگاه‌های اجرایی تامین کننده زیرساخت‌های منطقه پس از بررسی، نظر موافق خود را اعلام کرده‌اند.

            

وی با بیان اینکه موسسه مالی و اعتباری عسکریه و صندوق بازنشستگی فرهنگیان سرمایه‌گذاران منطقه ریلی زرند هستند، افزود: در حال حاضر طرح امکان سنجی (توجیهی) منطقه توسط این دو مجموعه در حال تدوین است که پس از ارائه طرح به سازمان مناطق ویژه کشور و بررسی، ان‌شاء‌الله مجوز مربوطه صادر خواهد شد.

            

            

            

انتهای پیام/ایسنا