زمینه امنیتی مناسب برای برگزاری انتخابات در کرمان ایجاد می شود

سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اولویت های کاری نیروی انتظامی در سال جاری حول دو محور اصلی متمرکز شده است، اظهار داشت: دسته اول این محورها مربوط به ماموریت های نیروی انتظامی است که در واقع ماموریت های ذاتی پلیس را شامل می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: رصد فعالیت های اجتماعی و سیاسی به منظور ایجاد زمینه امنیتی مناسب برای برگزاری انتخابات سالم در کرمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

542311452Chenarian45412

 

به گزارش صدای زرند، سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اولویت های کاری نیروی انتظامی در سال جاری حول دو محور اصلی متمرکز شده است، اظهار داشت: دسته اول این محورها مربوط به ماموریت های نیروی انتظامی است که در واقع ماموریت های ذاتی پلیس را شامل می شود.

 
وی با اشاره به اینکه در حوزه وظایف ذاتی نیروی انتظامی؛ چهار موضوع در اولویت قرار دارند، افزود: اولویت اولی که در این حوزه مدنظر قرار دارد مربوط به افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس برای توسعه امنیت اجتماعی مردم است.

 
سردار چناریان ادامه داد: با توجه به اینکه در پایان سال جاری دو انتخابات مهم را پیش روی داریم، رصد همه فعالیت های اجتماعی و سیاسی به منظور ایجاد زمینه امنیتی مناسب برای برگزاری انتخابات در کرمان در دستور کار قرار دارد.

 
فرمانده انتظامی استان کرمان اولویت دوم را مربوط به کاهش آمار سرقت در استان کرمان دانست و افزود: این جرم اثر مستقیم بر احساس امنیت مردم دارد.

 

 
کاهش سه درصدی سرقت در کرمان

 
وی از کاهش سه درصدی آمار سرقت در سال گذشته نسبت به سال ۹۲ خبر داد و ابراز داشت: این آمار در کل کشور یک درصد کاهش پیدا کرده و بنابراین میزان کاهش سرقت در کرمان طی سال گذشته دو درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده است.

 
سردار چناریان ادامه داد: در صدد هستیم این روند را با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت و با حمایت همه دستگاه ها و مشارکت مردم در طرح های ویژه ادامه دهیم.

 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر موضوعات امنیتی در استان کرمان به نوعی در ارتباط با مواد مخدر است؛ لذا اولویت سوم نیروی انتظامی در حوزه وظایف ذاتی مربوط به مبارزه با مواد مخدر است.

 
سردار چناریان گفت: بحث مقابله و مبارزه با مواد مخدر در قالب برخورد با باندهای اصلی قاچاق، خرده فروشان و معتادین پرخطر به صورت جدی طی سال جاری پی گیری می شود.

 
وی ادامه داد: چهارمین اولویت وظایف ذاتی پلیس طی سال ۹۴ نیز، توسعه امنیت در حوزه انضباط با هدف کاهش تلفات و کشته های ناشی از تصادفات دورن و برون شهری است.

 
فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: در همه این حوزه ها همکاری مردم با پلیس می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

 
سردار چناریان گفت: دومین اولویت مهم نیروی انتظامی طی سال جاری مربوط به ماموریت های است که مقام معظم رهبری در حکم انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی بر آنها تاکید کرده اند؛ که از آن جمله می توان به بحث صیانت از کارکنان، تلاش در جهت معیشت و رفع نیازهای کارکنان نیروی انتظامی و توسعه خدمات انتظامی اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: مهر