راه‌اندازی خط مکانیزه کشتار دام سنگین در زرند

حسن لطفعلی‌پور در حاشیه برگزاری جلسه توجیهی ویژه سلاخان و متصدیان مراکز عرضه گوشت قرمز در زرند با اعلام این خبر اظهار داشت: توجه به بهداشت عمومی و امنیت غذایی یکی از اولویت‌های مسئولان شهرستان زرند است.

سرپرست شبکه دامپزشکی زرند گفت: خط مکانیزه کشتار دام سنگین در کشتارگاه دام این شهرستان راه‌اندازی شده است.

 

 

Hasan-Lotfalipour-94

 

به گزارش صدای زرند، حسن لطفعلی‌پور در حاشیه برگزاری جلسه توجیهی ویژه سلاخان و متصدیان مراکز عرضه گوشت قرمز در زرند با اعلام این خبر اظهار داشت: توجه به بهداشت عمومی و امنیت غذایی یکی از اولویت‌های مسئولان شهرستان زرند است.

 
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند بیان کرد: با تلاش و پیگیری‌های مستمر مسئولان شهرستان اخیرا اصلاحاتی در راستای ساماندهی کشتارگاه دام و طیور شهرستان زرند صورت گرفته است.

 
وی با اشاره به ردیابی گوشت مرغ در کشتارگاه طیور برای تضمین کیفیت فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح برای همه مصرف‌کنندگان گوشت مرغ و فرآورده‌های آن مشخص می‌شود، محصولی که در بازار است از کدام کشتارگاه و با چه مشخصاتی تولید شده است.

 
لطفعلی‌پور تصریح کرد: در طرح ردیابی محصولات مرغ کیفیت این محصولات تضمین شده و فرآیند مرغ از تولید تا انتقال و بسته‌بندی مورد نظارت و ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد.

 
وی با بیان اینکه خط مکانیزه کشتار دام سنگین در کشتارگاه دام زرند راه‌اندازی شده است، گفت: از این پس کشتار دام توسط سلاخ‌ها انجام نمی‌شود.

 
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند ضمن تشکر از همه مسئولان خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با برنامه‌هایی که شبکه دامپزشکی زرند در دستور کار دارد  و با تعامل بین‌بخشی شاهد ارتقای سطح بهداشت فرآورده‌های خام دامی و بهداشت عمومی باشیم.

 
انتهای پیام/

منبع: فارس