جشن شکرگزاری قرآن کریم برگزار شد

این طرح از ابتدای آبان ماه شروع و انتظار می رود در پایان طرح دانش آموزان عبارات و آیات قران را به صورت شمرده و آرام بخوانند و پیام های قرآنی و ترجمه آن را از روی کتاب بخوانند و آن را به زبان کودکانه توضیح دهند.

جشن شکر گزاری دانش آموزان پایه سوم دبستان های شهرستان زرند با حضور حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه زرند، حجت الاسلام سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند، صادقی رئیس آموزش و پرورش و محسنی به نمایندگی از دفتر نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل علیه السلام برگزار شد.

 

szshokr

 

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش زرند، سید محمد پور حسینی، معاون آموزش ابتدایی این اداره ضمن تشریح اهداف طرح ۳۳ روزه قرآن کریم گفت: این طرح از ابتدای آبان ماه شروع و انتظار می رود در پایان طرح دانش آموزان عبارات و آیات قران را به صورت شمرده و آرام بخوانند و پیام های قرآنی و ترجمه آن را از روی کتاب بخوانند و آن را به زبان کودکانه توضیح دهند.

 

پورحسینی افزود: از تمامی ۲۳۲۹ دانش آموز پایه سوم ابتدایی شهرستان تعداد ۱۰۹۴ نفر به صورت متمرکز در محل سقاخانه جشن شکرگزاری را برگزار کردند.

 

وی گفت: در روستاها نیز این جشن به صورت متمرکز در محل مجتمع های آموزشی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این طرح از سال اول ابتدایی شروع و تا سال سوم ادامه می یابد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند نیز در این جلسه ضمن بیان اثر معنوی قرآن در زندگی گفت: جایگاه قرآن کریم در احادیث پیامبر عظیم الشان اسلام  جایگاهی ویژه دارد و ایشان می  فرمودند هر جوانی که قران را تلاوت کند قران با گوشت و خون او آمیخته می شود.

 

 

 

انتهای پیام/