خلاصه ای از حضور فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در زرند (+تصاویر)

صبح دوشنبه ۱۷/۱/۹۴، فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به اتفاق محمدی معاون فرهنگی، فتحی زاده مسئول دفتر فعالیت های قرآنی و مهدی خانی مسئول کانونهای مساجد اداره کل ارشاد اسلامی، در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جدید که در سالن حوادث فرمانداری بود حضور یافتند.

به گزارش صدای زرند، صبح دوشنبه ۱۷/۱/۹۴، فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به اتفاق محمدی معاون فرهنگی، فتحی زاده مسئول دفتر فعالیت های قرآنی و مهدی خانی مسئول کانونهای مساجد اداره کل ارشاد اسلامی، در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جدید که در سالن حوادث فرمانداری بود حضور یافتند.

 

در این جلسه که با حضور دکتر امیری نماینده مردم زرند، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، خنجری فرماندار شهرستان زرند و نیز شهرداران و امامان جمعه زرند، ریحان شهر، خانوک و یزدانشهر برگزار شد، مسائل و برنامه های شورای فرهنگ عمومی در سال جدید مطرح و در حول محور آن بحث و تبادل نظر شد.

 

پس از خاتمه این جلسه این جمع به همراه فلاح مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند جهت برگزاری جلسه شورای اداری حضور یافتند که در این جمع، مدیر کل اداره ارشاد کرمان در خصوص نفش فرهنگ و هنر در ابعاد جامعه و زندگی افراد به ایراد سخن پرداخت.

 

مدعوین این جلسه را مدیران ادارات و شوراهای اسلامی تشکیل می دادند و بعد از پایان جلسه شورای اداری شهرستان مدیر کل به همراه معاونین خود از کارگاه تئاتر کاغذی که توسط محسن عزیز الهی با دعوت از آلن لکوک فرانسوی درحال اجراست دیدار نمود.

 

وی در این بازدید ضمن قدر دانی از محسن عزیزالهی بخاطر ایجاد این فضای هنری گفت: این کار هنری در حوزه تئاتر یک موقعیت بسیار عالی برای هنرمندان در این رشته است تا بتوانند از تجربیات این استاد بر بار علمی خود بیفزایند.

 

وی همچنین در گفتگو با استاد آلن لکوک و هنرجویان و اطلاع یابی از روند کلاس های آموزشی با اهداء مبالغی جهت کمک به پیشرفت این کار هنری عزیز الهی را بخاطر این حرکت هنری مورد تقدیر و تشویق خود قرار داد.

 

IMG_2776 IMG_2783

IMG_2819 IMG_2803 IMG_2837

انتهای پیام/