جشن بزرگ کوثر در زرند برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت زرند گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) جشن بزرگ کوثر در این شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت زرند گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) جشن بزرگ کوثر در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

Jashn

 

به گزارش صدای زرند، ناهید جمالی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با تبریک فرارسیدن روز زن اظهار داشت: سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه (س) و پاسداشت مقام زن و روز مادر هنگام نزول رحمت خداوندی به‌واسطه آفرینش بزرگ بانویی است که در عصر معرفی ارزش‌های دین مبین اسلام و پیکار با آئین‌های پوسیده و خرافی جاهلیت، خاتم کوثر شد و عطای وجودش مکتب امامت را حیات بخشید.

 
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند بیان کرد: این روز مبارک فرصت مغتنمی برای تکریم زن و نقش والای او در جامعه و خانواده و تجلیل از منزلت و رسالت آن است، چراکه زن در فرهنگ اسلامی نشانه قداست و پاکی و منبع خیر و برکت و حضرت زهرا (س) مظهر برکات الهی و اسوه بی‌بدیل زنان عالم است.

 
وی افزود: اینک در برهه‌ای که هویت اصلی و حرمت واقعی زن بر اساس اهداف و سیاست‌های استکبار جهانی به ورطه نابودی افتاده، ارائه الگویی کامل از شخصیت واقعی زن به تمام دنیا وظیفه‌ای است که زن مسلمان باید به انجام شایسته آن اهتمام ورزد و در این میان توجه به اصل عفاف و حجاب برای حراست از ارزش‌های زن که به عنوان برترین مشخصه بانوی مسلمان در سراسر دنیا مطرح است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 
جمالی‌زاده تصریح کرد: قطعا زن به عنوان انسان یعنی اشرف مخلوقات، توانایی رسیدن به مراتب والای معنوی و روحانی در کنار تخصص علمی و عملی را دارا است.

 
وی عنوان کرد: به مناسبت ولادت این بانوی بزرگ ویژه برنامه‌های مختلفی طی هفته زن ویژه بانوان از جمله جشن بزرگ کوثر برگزار می‌شود.

 
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان زرند تجلیل از مادران و خواهران، برپایی نشست‌های مختلف فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف، حضرت فاطمه زهرا (س) و ولایت‌مداری و الگوی زن مسلمان، برپایی مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در این شهرستان برشمرد.

 
انتهای پیام/