یادواره ۵۹ شهید خانوک زرند برگزار شد / رونمایی از کتاب ره‌یافتگان کوی یار

همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، بیست و نهمین یادواره ۵۹ شهید سرافراز شهر خانوک شهرستان زرند برگزار شد.

همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، بیست و نهمین یادواره ۵۹ شهید سرافراز شهر خانوک شهرستان زرند برگزار شد.

 

یادواره 59 شهید خانوک زرند

 

به گزارش صدای زرند ، پیش از ظهر امروز همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در فضایی آکنده از معنویت بیست و نهمین یادواره ۵۹ شهید سرافراز شهر خانوک شهرستان زرند با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) این منطقه برگزار شد.

 
‌حجت‌الاسلام رجب‌زاده امام جمعه خانوک‌ در این مراسم، زنده نگه‌ داشتن خاطره شهدا را به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های آنها دانست و اظهار داشت: مردم ما وفاداری خود را در دوران دفاع مقدس‌ به اثبات رساندند.

 
‌وی بیان داشت: مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور شهر خانوک به تبعیت و پیروی از رهبری خود به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و به درجه رفیع شهادت رسیدند و اصل ولایت در جامعه اسلامی نهادینه شده و همه مردم همچون شهدای گرانقدر تابع ولایت و رهبری هستند.

 
امام جمعه خانوک با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار انقلاب کربلای حسینی است‌، خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی به حضرت امام حسین (ع) تاسی کردند و برای یاری و احیای دین خدا شهید شدند.

 
وی تأکید کرد: شهدا رفتند تا عزت و استقلال کشور ما برای همیشه باقی بماند و باید این راه نورانی ادامه داشته باشد.

 
اجرای برنامه‌های فرهنگی، رونمایی از کتاب شهدا خانوک، برپایی نمایشگاه عکس، پخش کلیپ شهدا، عزاداری سالار شهیدان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

 

 
در پایان این مراسم از کتاب زندگی‌نامه و مبارزات شهیدان منطقه با عنوان ره‌یافتگان کوی یار رونمایی شد، این کتاب حاوی تصاویر، خاطرات و زندگی‌نامه شهدای شهر خانوک و حمیدیه در ۷۰۰ صفحه با تلاش گروه تدوین و آثار و نشر اخلاقیات شهدا و بنیاد شهید و امور ایثارگران به چاپ رسیده است.
 
 

مراسم یادواره هشت شهید روستای ختم سربنان‌، دو شهید روستای مدبون‌، ۲۲ شهید روستای جلال‌آباد‌، ۱۵ شهید روستای گزوئیه‌، ۲۲ شهید روستای سبلوئیه با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم این مناطق با شکوه خاصی برگزار شد‌.

 
انتهای پیام/