حادثه در گردنه ده علیرضا زرند

حادثه واژگونی یک تریلر در گردنه ده علیرضا سبب کشته شدن یکی از سرنشینان این تریلر شد.

حادثه واژگونی یک تریلر در گردنه ده علیرضا سبب کشته شدن یکی از سرنشینان این تریلر شد.

Gaardne-Sed-AliRaza_ (4)

صدای زرند: به نقل از واحد امداد و نجات هلال احمر زرند، پنجشنبه مورخه ۹۳/۹/۲۰ در پی واژگونی تریلر در گردنه ده علیرضا زرند در ساعت ۱۴:۱۵ یک تیم امدادی متشکل از ۳ نفر با آمبولانس و تجهیزات نجات از طرف هلال احمر زرند به محل اعزام شدند و توانستند پس از تلاش فراوان و با همکاری آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ یک نفر از سرنشینان تریلر را که داخل خودرو گیر کرده بود رهاسازی و تحویل نیروهای اورژانس ۱۱۵ دهند. متاسفانه سرنشین دیگر با وجود تلاشهای فراوان در بیمارستان فوت نمود.

خبر تکمیلی:

یک دستگاه کشنده هوو با بار سنگ‌آهن از راور به طرف زرند در حال حرکت بود که ناگهان در سمت راست گردنه ده‌علی‌رضا واژگون شد و راننده و سرنشین آن به شدت مجروح و پس از ۴۵ دقیقه تلاش نیروهای امدادی از لابه‌لای آهن پاره‌ها بیرون کشیده شده و به بیمارستان زرند انتقال یافتند.

یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و نفر دیگر تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه زرند – یزد در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: ماموران پلیس راه که در گردنه مستقر بودند پس از اینکه متوجه شدند، کشنده هوو کنترل خود را از دست داده بلافاصله با به صدا درآوردن آژیر پلیس کشنده را اسکورت کرده و یک دستگاه اتوبوس و چندین سواری را که از سمت مخالف در حرکت بودند به کنار جاده هدایت کردند و از برخورد قطعی کشنده هوو با اتوبوس حامل مسافر جلوگیری شده که در نهایت کشنده هوو در سمت راست گردنه واژگون شده است.

هوشنگ سنگ‌پهنی علت وقوع حادثه را نقص فنی در سیستم ترمز هوو اعلام و اظهار کرد: اگر عکس‌العمل و هوشیاری ماموران مستقر در گردنه نبود، این کشنده با اتوبوس برخورد می‌کرد و موجب حادثه بزرگی می‌شد.

وی با بیان اینکه گردنه ده‌علی‌رضا به یک قتلگاه تبدیل شده است از مسئولان استانی و شهرستانی خواست چاره‌اندیشی کنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

Gaardne-Sed-AliRaza_ (2)

Gaardne-Sed-AliRaza_ (6)

Gaardne-Sed-AliRaza_ (3)

Gaardne-Sed-AliRaza_ (5)