دستگیری ۴ شکارچی غیرمجاز در کوهبنان

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: با اقدام به ‌موقع ماموران این شهرستان ۴ شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: با اقدام به ‌موقع ماموران این شهرستان ۴ شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

seifoori-police

به گزارش صدای زرند از کوهبنان ، محسن صیفوری پیش از ظهر امروز در حاشیه تجلیل از خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: با اقدام به‌ موقع ماموران انتظامی شهرستان کوهبنان چهار شکارچی غیرمجاز دستگیر و برای انجام مراتب قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ادامه داد: بنا بر وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر حضور چهار شکارچی غیرمجاز در کوه‌های اطراف شهر کوهبنان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران در نخستین فرصت خود را به محل مورد نظر رساندند.

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی چهار شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه سلاح غیرمجاز و یک لاشه گوشت گوسفند کوهی دستگیر و برای ادامه تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان دلالت داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست و حیوانات وحشی وظیفه همه مردم است و نیروی انتظامی با هرگونه شکار غیرمجاز در حوزه استحفاظی برخورد می‌کند، لذا این فرماندهی از همه شهروندان کوهبنانی درخواست دارد در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک و کسب خبر در نخستین فرصت مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

صیفوری ادامه داد: با توجه به اینکه حیات وحش قرق شده کوهبنان جزو مناطق بکر و دیدنی در استان محسوب می‌شود و نمونه‌های کمیابی در دو منطقه حفاظت شده وجود دارد، لذا شهروندان کوهبنانی به منظور حفظ این اثر مهم باید با تمام وجود با نیروها و کارکنان انتظامی همکاری کنند.

وی از خبرنگاران این شهرستان خواست بدون کوچک‌ترین درنگی خبرهای این چنینی را در نخستین فرصت گزارش دهند تا زمینه برای حفظ بیشتر حیات وحش قرق شده و با ارزش کوهبنان رقم بخورد و شکارچیان به خود اجازه ندهند تا به حریم حیات وحش قرق شده این شهرستان ورود کنند.

انتهای پیام/