کوهبنان بهشت معادن کرمان / آلایندگی معادن کوهبنان باید مورد بررسی قرار گیرد

شهردار کوهبنان گفت: بحث آلایندگی و ارزش افزوده مرتبط با معادن کوهبنان جای بحث و بررسی بیشتری دارد.بدون شک کوهبنان بهشت معادن کرمان است.

مهندس یاسر محسنی شهردار جدید کوهبنان گفت: بحث آلایندگی و ارزش افزوده مرتبط با معادن کوهبنان جای بحث و بررسی بیشتری دارد.بدون شک کوهبنان بهشت معادن کرمان است.

Mayor-Kuhbanan_ (50)

به گزارش صدای زرند ، یاسر محسنی عصر دوشنبه در آیین معارفه خود به عنوان شهردار کوهبنان اظهار داشت: ‌کوهبنان شهری با پیشینه تاریخی عظیم و سرشناس است که مردمی والاهمت و دیندار در آن زندگی می‌کنند.

وی عنوان کرد: این شهرستان به دلیل داشتن معادن غنی ذغال‌سنگ به عنوان قطب معادن استان کرمان شناخته می‌شود و با توجه به معادن غنی ذغال‌سنگ‌، سنگ‌آهن، خاک نسوز، گچ و … نامیدن شهر کوهبنان به عنوان بهشت معادن کرمان تعبیری دور از ذهن و نابه‌جا نیست.

محسنی افزود: با همه این اوصاف بحث آلایندگی و ارزش افزوده مرتبط با معادن کوهبنان جای بحث و بررسی بیشتری دارد و از مظلومیت کوهبنان همین بس که این شهر دارای راه مواصلاتی مستقل نیست.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری کوهبنان به دلیل کمبود نقدینگی و اعتبارات دارای مشکلات عدیده‌ای است و از مهم‌ترین مسائل و مشکلات وضعیت بحرانی خیابان‌ها‌، کوچه‌ها‌، ورودی و خروجی شهرستان، ماشین‌آلات فرسوده ‌شهرداری و … است.

محسنی خاطر نشان کرد: فائق آمدن بر این مشکلات یک‌شبه امکان‌پذیر نیست و برای برطرف ساختن این مشکلات نیازمند یاری و کمک مردم و مسئولان هستیم.

وی با بیان برنامه‌های خود در کسوت شهردار کوهبنان گفت: امیدواریم بتوانیم در مسیر جلب رضایت حق تعالی و مردم با استفاده از ظرفیت‌های موجود این شهرستان در آینده حرکت اساسی در توسعه اقتصادی، فرهنگی و جذب سرمایه‌گذاران داشته باشیم و قدمی در رشد و تعالی هر چه بیشتر شهر برداریم.

پایگاه اطلاعات رسانی صدای زرند ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای مهندس مهدی زعیم شهردار اسبق شهر کوهبنان ، انتصاب شایسته جناب آقای مهندس یاسر محسنی را به عنوان شهردار جدید کوهبنان تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان در این کسوت را دارد.

انتهای پیام/