برخورد سواری پراید با تریلر در محور کرمان – زرند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با تریلر خبر داد و گفت:این حادثه یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با تریلر خبر داد و گفت:این حادثه یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

n00283821-t

به گزارش صدای زرند ،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با تریلر خبر داد و گفت:این حادثه یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.
 

 کاووس محمودی افزود: این حادثه در ساعت ۱۵:۲۵ در کیلومتر ۴۵ محور کرمان –زرند و در روستای هوتک اتفاق افتاده است.
وی تصریح کرد: در این تصادف دو نفر دچار حادثه شدند که متاسفانه یک نفر در محل حادثه جان خود را از دست داد که تیم نجات شهرستان کرمان با حضور در محل حادثه جسد را رهاسازی کردند و نفر مصدوم نیز که حال آن وخیم توصیف شده نیز توسط اورژانس  ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت.
محمودی در ادامه به واژگونی یک دستگاه سواری مزدا و پرت شدن از پل اشاره کرد و افزود: این سواری در کیلومتر ۴۰ محور جیرفت – راین به ارتفاع دو متر از پل به پایین پرت شدکه دو نفر دچار حادثه شدند.
وی تصریح کرد: یک نفر از سرنشینان این سواری جان خود را از دست  داد که توسط پایگاه سربیژن رهاسازی شد و یک نفر مصدوم بدحال نیز پس از رهاسازی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان  همچنین از آتش سوزی  در جنگل ها و مراتع شهرستان شهربابک منطقه آبدر روستای دهنه  خبر داد و در این باره تصریح کرد: این آتش سوزی در ۳۰ کیلومتری شهربابک اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: هلال احمر با اعزام یک  تیم در قالب ۶ نجاتگر و ۲ نفر پرسنل از شهرستان شهربابک  و با کمک همکاران آتش نشانی پس از ۲ ساعت تلاش  موفق به مهار آتش شدند و از پیشروی آن جلوگیری کردند.

انتهای پیام/