پیام تقدیر فرماندار از حضور پرشور مردم زرند و کوهبنان در پای صندوق های رای

در پی حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فرماندار زرند و رییس حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان در پیامی، از مردم ولایت مدار این منطقه قدردانی کرد.

به گزارش صدای زرند، “سیدرضا حسینی نژاد” فرماندار زرند با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

متن پیام فرماندار زرند به این شرح است:

«در سایه توجهات حضرت ولیعصر، مردم شریف کوی کویری کریمان، زراوند ولایتمدار و بام فرهنگی کرمان همراه با سیل خرو‌شان ایرانیان آزاده در سراسر کشور لبیک گوی مولا و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای مدظله العالی شدند تا در پاسداشت خون شهداء و غیرت ایرانی و اسلامی یکبار دیگر برگ زرینی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در روز جمعه ١١ اسفند ماه به منصه ظهور رسانند.

بر خود واجب میدانم ابتدا از مردم عزیز شهرستان های زرند و کوهبنان در این شکوه اقتدا و مشارکت کم نظیر در انتخابات قدردانی نمایم.

در این ره آورد افتخار آمیز حضور ائمه جمعه و جماعت، روحانیون، خانواده های معظم و معزز شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس، جوانان آگاه انقلابی در کنار جریان های سیاسی معتقد و متعهد به آرمان های انقلاب در شهر ولایی زرند و کوهبنان بسیار ارزشمند و مثال زدنی بود و در سایه همکاری دلسوزانه نیروهای بسیجی، پاسداران ولایت، حافظان امنیت شهر در حوزه انتظامی، سربازان گمنام آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مراجع قضایی در دادستانی و دادگستری این شکوه افتخار و مشارکت وصف ناپذیر را نصیب این دو شهرستان نمودند.

همچنین جا دارد مراتب سپاس خویش را از هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان های زرند، کوهبنان و بخش های یزدان آباد و طغرالجرد که با بنده همکاری بسیار صمیمانه ای در امر برگزاری انتخابات داشتند قدردانی نمایم.

در حوزه های تبلیغات محیطی، ستادی و پشتیبانی: شهرداران، بخشداران و دهیاران داشته های خویش را در طبق اخلاص گذاشتند تا شهرها و روستاها رنگ و بوی تبلیغاتی بگیرد و انصافا اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش لحظه به لحظه اخبار انتخاباتی و تبلیغات داوطلبین سنگ تمام گذاشتند و همکاران ستادی ام در فرمانداری و کمیته های زیر مجموعه ستاد انتخابات زحمات شبانه روزی و طاقت فرسایی را متحمل شده اند و شایسته تقدیر ویژه هستند.

در پس این رقابت، ٢٨ داوطلب مجلس شورای اسلامی به بازار و تنور انتخابات در این دو شهرستان گرمای خاصی بخشیدند تا به عنوان نماینده دولت قدردان همراهی و همگامی این عزیزان باشم تا در نهایت جوانی مستقل و دانشمند به نام دکتر عبدالحسین همتی پیروز این انتخابات گردید که قطعا این انتخاب صورت گرفته از طرف مردم حامل پیام های متفاوتی برای جریان های سیاسی حاکم در کشور و این دو شهرستان است که همان رویکرد و چشم انداز دولت انقلابی و مردمی آیت الله ریسی ریاست محترم جمهور است. که خوشبختانه در شهر زرند این رویکرد جامعه عمل پوشید تا دولت مردان بدون دخالت و عدم همراهی با جریان های سیاسی زمینه یک انتخاب آزاد را برای مردم فراهم آورند.

ضمن تبریک به برادر عزیزم دکتر همتی نماینده آینده مردم شریف شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برا ایشان و همراهانشان برای خدمت به مردم و پیشرفت و توسعه بیش از پیش این خطه از کویر هستم.

قطعا با توجه به منابع صنعتی، معدنی و کشاورزی در سایه تدبیری هوشمندانه، هم دلی و هم زبانی مدیران و همه جریان های سیاسی در کنار مردم فهیم و نجیب می توان گامی بلند برای پیشرفت و توسعه همه جانبه و متوازن زرند و کوهبنان برداشت که دور از انتظار نیست…».

سید رضا حسینی نژاد – فرماندار زرند و رئیس ستاد حوزه انتخابیه شهرستان های زرند و کوهبنان