روایتی از اولین انتخابات مجلس در کوهبنان

حسن شبانی یکی از معتمدین کوهبنانی است که افتخار دارد جزء اولین افراد انقلابی پا به‌رکاب ولایت و رهبری نامش ثبت و ضبط شده و طی ۴۵ سال گذشته همواره حامی و مدافع ولایت و رهبری مانده است.

صدای زرند – نامجوکوهبنانی: وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: انتخابات یک امر واجب برای سرنوشت کشور است در حالی که مشارکت قوی مردم در این عرصه برای دنیا خصوصا دشمنان و بدخواهان حرف‌ها برای گفتن دارد.

شبانی افزود: مردم کوهبنان طی ۴۵ سال گذشته با حضور پرشور در تمامی عرصه‌ها خصوصا انتخابات معرفت و بصیرت خود را به ولایت و رهبری و انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: توصیه می‌کنم همشهریان کوهبنانی همانند دورهای گذشته در کنار صندوق‌های رای حاضر و به داوطلب مورد نظر خود رأی بدهند چون این مهم توصیه سردار دلهاست که از ولایت و رهبری و نظام اسلامی دفاع کنیم.

شهروند کوهبنانی بیان داشت: از اولین دوره انتخابات برای تایید جمهوری اسلامی در صحنه و در شعب اخذ رای بودم. وی ابراز داشت: در اولین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی همراه با اعضای صندوق به آسفیچ رفتیم با حضور گسترده مردم شوکه شدیم زیرا مردم از ساعت‌ها قبل در صف طولانی بی‌صبرانه منتظر بودند رأی خود را به صندوق بیندازند.

شبانی یادآور شد: در اولین دوره انتخابات در کوهبنان ۳ حوزه در مسجد صاحب‌الزمان،‌ مدرسه پروین اعتصامی و مسجد جامع واقع در محله انصار شهر کوهبنان مستقر بود لذا شاهد صف‌های طولانی حضور مردم بودیم.

وی ادامه داد: در اولین دوره از انتخابات مجلس با جیپ اداره کشاورزی به آسفیچ رفتیم موقع برگشت ماشین خراب شد حدود ۱۵ کیلومتر تقریبا تا بعد از روستای کاروانگاه با پای پیاده آمدیم تا این که در نهایت یک ماشین از کوهبنان جلویمان آمد.

شهروند کوهبنانی بیان داشت؛ اگر دوست داریم تا آخر عمر با ولایت و رهبری بمانیم و مکتب سردار سلیمانی گسترش پیدا کند و روحیه رزمندگان جبهه مقاومت تقویت شود باید در این دوره از انتخابات حضوری گسترده داشته باشیم و دیگران را به حضور در این عرصه تشویق کنیم تا باز هم شاهد ذلت و خواری دشمنان باشیم.

تهیه گزارش: علی اصغر نامجو کوهبنانی