پیام تسلیت مشترک امام جمعه و فرماندار زرند در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی

امام جمعه و فرماندار زرند شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی را در پیامی تسلیت گفتند.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه اندوهبار و تلخ شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌ها را متألم گرداند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

مردم غیور ایران همواره در طول تاریخ برای سربلندی و استقلال این کشور و اهتزاز پرچم آن خون ها داده اند . بدون تردید این بار نیز با عزم و اراده راسخ اجازه نخواهند داد نقشه دشمنان خللی در ثبات و امنیت کشور ایجاد کند و بیش از پیش برای حفظ آرمان های والای خود در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی خواهند کرد .

اینجانبان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، شهادت مظلومانه زائران مرقد سردار دل ها و همشهریان زرندی که در این حادثه به شهادت رسیدند را به مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده این شهدای گرانقدر تسلیت عرض می نمایم و برای مجروحان سلامتی عاجل مسئلت داریم.

مهدی شجاعی – امام جمعه شهر زرند

سید رضا حسینی نژاد – فرماندار شهرستان زرند