فرماندار زرند؛

زعفران داران باید برای صادرات زعفران برنامه ریزی کنند

با حضور فرماندار محترم و مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان زرند ،شورای اسلامی و دهیار دشتخاک کارگاه فراوری و بسته بندی زعفران در دشتخاک افتتاح گردید.

به گزارش صدای زرند، در حاشیه این افتتاح فرماندار محترم ضمن تقدیر اززحمات آقای کمساری مسئول این کارگاه گفت: اقدامات انجام شده در جهت نشان تجاری زعفران دشتخاک قابل تحسین است اما می‌طلبد که تمامی تولید کنندگان در بحث فراوری و صادرات زعفران احتمام بیشتری نسبت به قبل داشته باشند و طبق صحبت‌های انجام شده با اتاق بازرگانی کرمان تمامی مقدمات این امر انجام شده است و جهاد کشاورزی باید تمامی سعی و تلاش خود در خصوص حمایت از این موضوع را انجام دهد.

در ادامه مهدی ضیاءالدینی مسئول محترم شورای اسلامی دشتخاک هم از حضور فرماندارمحترم و مدیر محترم جهاد کشاورزی زرند تقدیر نمودند و گفتند شورای اسلامی و دهیاری هم از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکرده و از کشاورزان می خواهیم که از این کارگاه ها در جهت خشک کردن زعفران استفاده کنند تا بهترین زعفران را به بازار ارائه نماییم.

در پایان نیز از مزارع زعفران بازدید بعمل آمد.

ناگفته نماند کارگاه خشک کن و بسته بندی زعفران از اوایل فصل برداشت زعفران فعالیت خود را آغاز نموده و مورد استقبال کشاورزان نیز واقع شده است.

انتهای پیام/