چرایی هتک حرمت به قرآن

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های جیرفت با در گفتگویی به چرایی هتک حرمت به قرآن کریم پرداخت.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین اصغر شاهرخی در این رابطه بیان کرده است: هتک حرمت به قرآن را می‌توان از دو جنبه اعتقادی و سیاسی بررسی کرد:

* از نگاه اعتقادی:

با نگاهی به گذشته تاریخی اسلام در می‌یابیم دو گروه در مقابل کلام خدا تمسخر و اقدامات ناشایست انجام می‌دادند:

۱- مشرکان مکه که با ایجاد هیاهو و سر و صدا مانع رسیدن صوت قرآن به مردم می‌شدند و همچنین قرآن را افسانه می‌خواندند.

۲- یهودیان مدینه که برای ضربه زدن ابتدای روز اعلام اسلام می‌کردند و غروب به تمسخر دین می‌پرداختند و در طول تاریخ قصه‌های سخیفی درست کردند و به عنوان تفسیر قرآن وارد کتب مسلمانان کردند تا از این طریق ضربه بزنند و این خط فکری در همیشه تاریخ وجود داشته است. از عبدالله بن سبا یهودی تا سلمان رشدی مرتد و…

لتجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا ( سوره مائده آیه ۸۲) / ﺳﺮﺳﺨﺖ‌ﺗﺮﻳﻦ ﻣﺮﺩم ﺩﺭ ﺩﺷﻤﻨﻲ ﺑﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ، ﻳﻬﻮﺩی‌ﻫﺎ ﻭ ﺑﺖ‌ﭘﺮﺳﺖ‌ﻫﺎﻳند

۳- در نبرد آخرالزمان بین جبهه حق و باطل، شیطان با تمام اعوان و انصارش به میدان می‌آید. شکی نیست که دین ناباوران و شیطان پرستان برای پیشبرد اهداف شیطانی خود و جلب توجه و تبلیغ غیرمستقیم از تفکرات شیطانی خود چنین اقداماتی انجام دهند (ناگفته نماند که چنین اقداماتی برای قداست زدایی از مقدسات و عادی شدن آن انجام می‌گیرد و بدلیل عکس‌العمل رسانه‌ای گسترده نتیجه منفی هم دارد).

۴- تنها کتابی که بیشترین افشاگری از خیانت‌ها و جنایت‌های یهود را داشته و نقشه‌ها و اهداف آن‌ها را برملا کرده است، قرآن کریم می‌باشد؛ لذا تفکر یهود نمی‌تواند این حقیقت نورانی را تحمل کند و هر روز با دسیسه‌ای به دنبال کم فروغ کردن نور الهی هستند و غافل از این که چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس فوتش کند ریشش (ریشه‌اش) بسوزد.

* از نگاه سیاسی

۱- صهیونیست‌ها برای انحراف افکار عمومی جهان از جنایاتشان در فلسطین اشغالی به مسائل دیگر نیاز دارند تا برنامه‌های کثیف خود را پیش ببرند.

۲- دنیای غرب با این واقعیت روبرو است که اسلام در حال گسترش است و افکار خیلی از اروپایی‌ها و حتی آمریکایی‌ها از مسیحیت بی‌روح به سمت دین اسلام گرایش دارد، چرا که آموزه‌های اسلام ناب با فطرت آن‌ها تطابق دارد و نیازهای معنوی آن‌ها را برطرف می‌کند، فلذا به دنبال اسلام هراسی بوده و هستند.

۳- سیاستمداران غربی برای بقای خود و احزابشان ملزم به عملی کردن سیاست‌های کثیف صهیونیزم جهانی هستند. از نگاه قرآن که می‌فرماید عده‌ای می‌خواهند نور خداوند را با فوت کردن خاموش کنند؛ این اقدام در مقابل اراده خداوند مثل آب در هاون کوبیدن و یک کار ابلهانه ای بیش نیست.

خداوند اراده کرده است دین اسلام بر کل کره زمین استیلا پیدا کرده و ندای توحیدی در هر نقطه‌ای طنین‌انداز شود و مستضعفان عالم وارثان زمین گردند، این مهم اتفاق خواهد افتاد هر چند شیاطین تلاش کنند و چند روزی آنرا به تاخیر بیاندازند.

انتهای پیام/