دورهمی دوستانه با جنایت پایان یافت؛

قتل پسر جوان با ضربات چاقو در سیرجان

حوالی نیمه شب در پی تماس با پلیس سیرجان مبنی بر مشاهدۀ یک جسد در محدودۀ یکی از شهرک های سیرجان، بلافاصله ماموران گشت کلانتری 12 به محل اعزام می شوند.

به گزارش صدای زرند، ماموران در صحنه با پیکر بی جان یک پسر جوان که از ناحیۀ صورت، سینه و دست ها به شدت زخمی شده بود مواجه می شوند و بلافاصله ضمن تماس با اورژانس تحقیقات میدانی اولیه را آغاز می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان دربارۀ این ماجرا توضیح داد: با حضور عوامل اورژانس در محل، عدم وجود علائم حیاتی و مرگ جسد تایید و در پی تحقیقات میدانی رئیس پلیس آگاهی و بازپرس مجموعۀ قضایی در محل، هویت جسد محرز و با تحقیقات تخصصی بعدی مشخص می شود مقتول ساعاتی قبل به همراه چند پسر جوان در محفلی واقع در یک منزل حضور داشته اند و سپس با یک دستگاه خودروی سواری این محل را ترک کرده اند.

سردار ناصر فرشید گفت: با دنبال کردن سرنخ های موجود، هویت این افراد مشخص و ماموران تا نزدیک سحرگاه همان شب چهار متهم دخیل در این قتل را در نقاط مختلف شهر دستگیر کردند.

به گفتۀ وی، متهمان در بازجویی های به عمل آمده به حضور در یک محفل دوستانه در یک منزل و همچنین دور دور در خیابان های شهر و سپس وقوع درگیری لفظی بین مقتول با یکی از آنان که منجر به شکل گیری نزاع و چاقوکاری مقتول می شود، اعتراف کردند.

فرشید بیان کرد: تکمیل پرونده و معرفی عامل اصلی این قتل و سایر متهمان به مراجع قضایی انجام شد.

انتهای پیام/