واژگونی خوردو سمند در شهرک زیتون بایک مصدوم

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از واژگونی یک خوردو سمند در شهرک زیتون خبردادوگفت:این حادثه یک مصدوم داشته است.

به گزارش صدای زرند، مرتضی بخشی با اعلام اینکه در ساعت ۱۸:۲۳ دقیقه عصر روز گذشته خبر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در شهرک زیتون به این سازمان اعلام شد گفت: پس از اطلاع از حادثه بلافاصله تیم تخصصی امداد و نجات به همراه یک دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی با اعلام اینکه این خودرو به دلایل نامعلومی از تپه شنی که در مسیر قرار داشت بالا رفته و واژگون شده بود گفت:تنها فرد مصدوم این حادثه که در حالت بیهوشی قرار داشت با تلاش نیروهای این سازمان و همکاری اورژانس به خارج از خودرو منتقل و به مرکز درمانی منتقل شد.

مرتضی بخشی تصریح کرد: نیروهای این سازمان بعد از ایمن سازی و قطع اتصالات باطری ،خودرو را به حالت اولیه برگردانده و در ساعت ۱۸:۵۴ دقیقه به ایستگاه برگشتند.

وی بزرگترین مشکل نیروهای امدادی در زمان حوادث را حضور شهروندان و ارائه نظرات غیر کارشناسی اعلام و افزود: امیدواریم شهروندان در اینگونه زمانها به نیروهای امدادی اطمینان کرده و اجازه دهند این افراد کار خود را به صورت ایمنی و اصولی به انجام برسانند.