رئیس دادگستری زرند

یک از وظایف دستگاه قضا احیای حقوق عامه است

مدیران اجرایی که در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و معظلات اجتماعی، فعالیت موثر دارند، در زمره شایستگانند.

به گزارش صدای زرند، دکتر فرحبخش در حاشیه بازدید از روند آسفالت سه راهی مسجد ابوالفضل به سمت سه راهی سربنان گفتند: یکی از رسالت های قوه قضاییه به موجب اصل ۱۵۶ از قانون اساسی و قانون پیشگیری از وقوع بزه و سند عالی تحول قوه قضاییه، نظارت بر اجرای صحیح مقررات و احیای حقوق عامه و پیشگیری از جرائم و ترک فعل است. به همین جهت در سال گذشته موضوع ایرادات جاده سه راهی مسجد ابوالفضل دشتخاک به سمت عیسی آباد که باعث بروز حوادث مخاطره آمیز و مرگبار گردیده بود، در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان مطرح گردید که منتهی به نصب تابلو و ایجاد گریز راه برای این جاده شد، اما این اقدامات کافی نبود و با همکاری و پیگیری اداره راهداری شهرستان، اکنون شاهد پرتو جدیدی از اقدامات شایسته از جمله نصب تابلو و آسفالت این قسمت از جاده هستیم.

دکتر فرحبخش عنوان نمود: امروز مردم از مسولین توقع انجام اموراتی را دارند که با معیشت و سلامت جسمی و روانی و امور روزانه ایشان ارتباط مستقیم دارد، کما اینکه طرح توسعه و تعمیر این جاده نیز بخاطر کمبود اعتبارات از زمره کارهای مورد انتظار مردم شریف شهرستان زرند بود، که با پیگیری های اداره راهداری و شخص راهدار محترم، این اعتبار جذب گردید و جا دارد از این اقدام شایسته راهدار محترم و همکاران پرتلاش ایشان؛ تقدیر به عمل آید. ان شاالله که در سایر نقاط حادثه خیز جاده ای نیز اقدامات مشابه صورت پذیرد و رضایت الهی و مردمی را به دنبال آورد.

رئیس پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بیان نمود: ما در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان تمامی کارهایی که باید جهت پیشگیری از طرف مدیران انجام گردد را رصد خواهیم کرد و انشاالله شاهد اتفاقات خوبی برای شهرستان زرند خواهیم بود.

انتهای پیام/