نماینده زرند و کوهبنان

زندگی سعادتمند با علم، دانش و ایمان و تقوا امکان پذیر است

نماینده مردم زرند و کوهبنان در جمع دانشجویان شهرستان زرند در مراسم روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت : دانشمندان غربی در برابر اسلام راستین نتوانستند سکوت کنند آنها می‌گویند جهان از خاور میانه به ثبات می‌رسد و خاور میانه از شرق خاور میانه که مهد اسلام است به ثبات می‌رسد.

به گزارش صدای زرند، عفت شریعتی افزود : در تمام طول تاریخ ایران اسلامی مرآت تمام نمای جایگاه علمی و اندیشه بوده است و امروزه هم دشمنان این اتفاق بزرگ را نمی‌توانند ببینند و برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت : از دیرباز سرمایه مردم ایران اسلامی خون شهدا و مداد علمای این سرزمین بوده است و این سرمایه بزرگ امروز با کنار هم بودن حوزه و دانشگاه رنگ واقعی خود را گرفته است.

شریعتی گفت : علم در ایران حرف اول را میزند ، شاید در قبل انقلاب مدیران می‌گفتند که ما هیچ تولیدی نمی‌توانیم داشته باشیم ولی امروزه جوانان و دانشجویان این نظام ولایی ثابت کردند که ما باید روی پای خود بایستیم و این کار را با تولیدات داخل ثابت کردند.

وی ادامه داد : وقتی که فتنه گران میخواهند به حجاب و عفاف زنان این سرزمین اسلامی خدشه وارد کنند ، می‌گویند اسلام میخواهد زنان این سرزمین را محدود کند اما در قرآن کتاب آسمانی ما مسلمامان خداوند به دختران حضرت شعیب اشاره می‌کند که دختران او در بیرون از خانه کار می‌کردند ولی مشی و روش و منش این دختران بر مبنای حیا و عفاف بود.

وی در پایان گفت : زندگی سعادتمند با بهره گیری از علم و دانش و ایمان و تقوا امکان پذیر است و این اتفاق با وحدت حوزه و دانشگاه به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

انتهای پیام/