گاز گرفتگی کودک هشت ساله زرندی توسط سگ

روز گذشته ۸ بهمن ماه یک سگ بلاصاحب در محدوده‌ی شهرک توانیر زرند به پسر بچه هشت ساله‌ای حمله و موجب مصدومیت این کودک شد.

روز گذشته ۸ بهمن ماه یک سگ بلاصاحب در محدوده‌ی شهرک توانیر زرند به پسر بچه هشت ساله‌ای حمله و موجب مصدومیت این کودک شد.

به گزارش صدای زرند، این پسر بچه که برای دیدن مادربزرگش به شهرک توانیر رفته بود حوالی ساعت ۱۱:۰۰ برای بازی از خانه مادربزرگ خارج می‌شود و بعد از دقایقی با حالی پریشان و با وجود زخم هایی روی بدن به خانه برمی‌گردد. به گفته مادربزرگش در ابتدا به دلیل ترس حرفی نمیزد و امکان توضیح ماجرا را نداشت.

این پسر مصدوم بعد از اینکه کمی آرامش می‌گیرد از حمله یک سگ ولگرد به خود می‌گوید و دلیل عدم توان در صحبت کردنش را سر و صدای این سگ اعلام می‌کند و می‌گوید این سگ خیلی سر و صدا میداد که هنوز صدایش توی گوشم است.

این چندمین بار است که کودکان زرندی مورد حمله سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرند و متاسفانه تدبیر مسئولین مدیریت شهری برای احداث محلی برای نگهداری این سگ‌ها و رفع وضعیت نگران کننده‌ی حضور زیاد آن‌ها در زرند به انتهای خود نمی‌رسد تا شاید حاصل این تدبیر دیرینه، مردم شهر زرند به ویژه کودکان را از شر حضور این مهمانان ناخوانده دور کند.

دقیقاً یک ماه پیش بود که در روستای امیرآباد بیرجند، کودکی ۴.۵ ساله بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در مقابل چشمان مادرش جان داد و این اتفاق قلب افرادی زیادی را جریحه‌دار کرد. شاید باید از این اتفاق‌ها درس گرفت، اما آیا کسی هست که درسی بگیرد؟!

انتهای پیام/