رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زرند خبر داد:

آماده باش تیم‌های عملیاتی آتش نشانی زرند در چهارشنبه سوری

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری زرند از آماده باش تیم‌های عملیاتی این سازمان در چهارشنبه سوری خبر داد.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری زرند از آماده باش تیم‌های عملیاتی این سازمان در چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “مسعود مومنی” رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری زرند از برنامه ریزی گسترده این سازمان برای مقابله باحوادث چهارشنبه سوری خبر داد وگفت: برای چهارشنبه آخر سال، آموزش های لازم و خاص به اکثر شهروندان داده شده و در فضای مجازی و گروه های مرتبط نیز پیام‌های ایمنی درج شده است.

وی تصریح کرد: در حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال معمولا کوچکترین خطا، بزرگترین حوادث را به همراه می‌آورد از این روز از مردم استدعا می‌کنیم در شرایطی که همه امکانات شهرستان زرند برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیج شده، برنامه‌های مربوط به آئین چهارشنبه سوری را برگزار نکنند تا مشکلات جامعه کمتر شود.

مومنی از جمع آوری تمامی لاستیک های فرسوده سطح شهر خبر داد و افزود: طرح جمع آوری لاستیک‌های فرسوده با هدف حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری و آتش سوزی و خسارات ناشی از آن، حفظ موارد ایمنی و زیباسازی محیط شهری طی سه شب در دستور کار این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زرند استقرار چهار خودروی اتش نشانی در نقاط مختلف شهر، آماده باش ۴۰نفر از نیروهای این سازمان در شب چهارشنبه سوری را یکی دیگر از برنامه های این نهاد عنوان کرد و گفت: تنها درخواست ما از شهروندان این است که در چهارشنبه آخر سال در خانه های خود بمانند و از رفتارهای پرخطر جدا اجتناب کنند.

همچنین پایگاه اطلاع رسانی صدای زرند از شهروندان تقاضا دارد در شب چهارشنبۀ آخر سال در خانه‌های خود بمانند و مراسم چهارشنبه‌سوری را به‌صورت خانوادگی برگزار کنند تا از بروز حادثه و گسترش شیوع کرونا جلوگیری شود.

کادر درمان به‌دلیل فشار بیماری کووید ۱۹ دچار خستگی و فرسودگی شده‌اند، به پاس قدردانی از کادر درمان و نیروهای امدادرسان، چهارشنبه‌سوری امسال در خانه بمانید تا بار اضافی بر دوش آن‌ها گذاشته نشود.

انتهای پیام/